ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام اهمیت المپیک از زبان قهرمان و بازی گل‌کوچک اعضای شورای شهر + عکس


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان که اردوی 10 روزه خود را در کشور امارات برپا کرده، شب گذشته (جمعه) در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی و با حضور حبیب کاشانی برگزار شد.

*علیرضا دبیر، هادی ساعی و ابوالفضل قناعتی از اعضای شورای شهر تهران با حضور در تمرین شب گذشته تیم امید، ضمن دیدار با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم، نظاره‌گر عملکرد شاگردان خاکپور بودند.

* هادی ساعی، قهرمان پیشین تکواندوی جهان و المپیک و عضو فعلی شورای شهر تهران در خصوص اهمیت ویژه رقابت‌های المپیک برای بازیکنان صحبت کرد.

*اعضای شورای شهر تهران در حاشیه تمرین شب گذشته و در زمین مجاور به تمرین و بازی فوتبال گل کوچک پرداختند.

*بعد از صحبت‌های خاکپور، بازیکنان زیر نظر «کن استید» به گرم کردن پرداختند. در این بخش مربی بدنساز تیم امید تمرینات متنوعی را برای بازیکنان طراحی کرده بود.

*دروازه‌بان‌های تیم امید زیر نظر سعید عزیزیان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در بخش اول تمرین، بازیکنان به سه گروه زرد، قرمز و سورمه‌ای تقسیم شدند‌ و در محوطه کوچک مشخص شده به حفظ توپ پرداختند.

*در مرحله بعدی تمرین بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند و به صورت چرخشی در قالب دو گروه دفاع و حمله به مرور برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی پرداختند. در این بخش محمد خاکپور نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*در بخش پایانی، بازیکنان در قالب دو تیم قرمز و سورمه‌ای و در زمین کوچک شده به بازی تحت فشار پرداختند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام اعضای شورای نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای