سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راه حل های پوشاندن دید تراس


راه حل های پوشاندن دید تراسچیدانه/ این روزها آنقدر بافت های شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته است که عملا جایی برای درون گرایی که هویت اصلی خانه های ایرانی است باقی نمی ماند. همجواری ساختمان ها به کمترین میزان خودش رسیده است و ممکن است شما هم متوجه شده باشید که حریم خصوصی بعضی از فضاها مانند بالکن ها و تراس ها کمی نقض شده است و نمی توانید دیگر از آن ها با خیال راحت استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال راه حل های ایجاد حریم برای تراس و بالکن تان هستید این مطلب حسابی به دردتان می خورد. پس چیدانه را تا انتهای این متن همراهی کنید.

شیشه های مات شده برای ایجاد حریم در تراس خانه

اولین کاری که به ذهن هر کسی می رسد استفاده از دیوارهای شیشه ای است، اما نه شیشه های شفاف. شیشه هایی که به وسیله برچسب های شیشه مات کن پوشانده شده اند. برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی هستند. این دیوار های شیشه ای می توانند تا نصفه ارتفاع تراس شما را بپوشانند و بالای آن ها باز باشد تا تهویه هوا به اسانی در فضا صورت بگیرد. و هم چنین در حالت ایستاده هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.

استفاده از دیوارها متحرک و چرخان برای ایجاد حریم در تراس خانه

برای این که بتوانید از منظره بیرون تراس ها و بالکن های تان استفاده کنید و همزمان هم حریم خصوصی مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید می توانید از دیوار های متحرکی که روی آن ها حکاکی شده و روزنه هایی برای عبور نور دارند استفاده کنید. این دیوارها می تواندد بنا به نیاز شما باز یا بسته باشند.

دیوارهای سبز برای ایجاد حریم در تراس خانه

می توانید از خود وسیله هایی که در تراس تان وجود دارد برای ایجاد حریم استفاده کنید. مثلا خود گلدان ها و گیاهان خانگی که در آن جا وجود دارند می توانند دیوارهایی طبیعی برای شما بسازند. این دیوارها بسیار مقرون به صرفه هستند و در ضمن می توانید آن ها را خودتان بسازید.

دیوارهای مجوف برای ایجاد حریم در تراس خانه

این دیوارها هم می توانند مشکل گشا باشند، چرا که هم می توانند نور را از خود عبوردهند و هم می توانند حریم مورد نظرتان را ایجاد کنند. دیدتان به منظره روبرو را هم کور نمی کنند و هم چنین ایده خلاقانه تری هستند. محصور کردن تراس ها به وسیله این دیوارها باعث می شود تا تراس تبدیل به فضایی نیمه باز شود که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

گل های رونده برای ایجاد حریم در تراس خانه

اگر می خواهید در تراس خانه تان حریمی زیبا و زنده داشته باشید گل های رونده بهترین پیشنهاد هستند، این گل ها درست است که دید شما را به بیرون از بین می برند ولی به جای آن منظره زیبای دیگری را جایگزین می کنند که می توانید به سلیقه خودتان آن را تزیین کنید.

سقف های متحرک برای ایجاد حریم در تراس خانه

اگر تراس یا بالکن تان بدون سقف است به راحتی می توانید با تهیه سقف های متحرک یا سایبان های برقی آن را محصور کنید. برای تهیه این سقف ها و سایبان های برقی بد نیست به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید، آن ها می توانند به شما مشاوره بدهند.

سایبان ها دستی در تراس خانه

اگر نمی خواهید از سایبان های برقی استفاده کنید، سایبان های دستی را جایگزین آن ها کنید ولی دقت کنید که سایبانی که می خواهید استفاده کنید باید قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک دیوار متحرک هم از آن بهره ببرید.

لوورهای چوبی برای ایجاد حریم در تراس خانه

برای دور تا دور تراس و یا حیاط تان لوورهای چوبی سفارش دهید و آن ها را نصب کنید، این لوورها عاوه بر این که حریم مد نظرتان را ایجا می کنند حس و حال طراوت و سرزندگی چوب را در تراس تان جاری می کنند و فضایی دلچسب تر را در بالکن تان به وجود می آورند.


منبع: چیدانه


ویدیو مرتبط :
جام تراس