سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکذیب واگذاری زمین گاو دشت برای ساخت فرودگاه از سوی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در پی انتشار خبری مبنی بر موافقت وزارت جهاد کشاورزی با واگذاری زمینی به مساحت 400 هکتار در مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت برای ساخت فرودگاه آمل، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس این خبر را تکذیب کرد.
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نوزدهم آذر ماه امسال بازدیدی از سوی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، رئیس سازمان امور اراضی کشور، نمایندگان مردم آمل و بابل در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت صورت گرفت و خبر مبنی بر واگذاری زمین این مرکز برای ساخت فرودگاه که در برخی رسانه ها منتشر شده بود صحت ندارد.
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: علیرغم انتشار برخی خبرها، در این بازدید هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر کاربری مرکز تحقیقاتی گاودشت اتخاذ نشد بلکه این بازدید برای بررسی درخواست یکی از نمایندگان استان صورت گرفت که این درخواست در حال بررسی بوده و تصمیم قانونی برون و درون سازمانی وزارت جهاد کشاورزی پس از بررسی های لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.
وی افزود: این زمین در حال حاضر برای اجرای طرح های تحقیقاتی در اختیار ایستگاه ملی تحقیق و توسعه گاو دو منظوره گاودشت و موسسه تحقیقات برنج کشور است.
خلیلی اظهار کرد: طرح تحقیق و توسعه پرورش گاوهای دو منظوره و تحقیقات بر روی محصول استراتژیک برنج از اولویت های تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است و این طرح ها با جدیت دنبال خواهند شد.
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تذکر دکتر تامینی به قائم مقام جهاد کشاورزی