ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمانی در لیگ جودو نوجوانان به مقاومت رسید


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هفته پایانی این دوره از مسابقات روز پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که طی آن دو تیم مقاومت و شهرداری گرمدره با برتری مقابل شهید زین الدین و  مقاومت خراسان رضوی در مرحله نیمه نهایی راهی بازی نهایی شدند. 

دیدار رده بندی را دو تیم شهید زین الدین قم و مقاومت خراسان رضوی برگزار کردند که در پایان این مشهدی ها بودند که با برتری 7 بر2 پیروز از میدان خارج شده و عنوان سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. در این دیدار فرزین شاهباز، مهدی شکوی، محمد علی سرکوهی، محمد مهدی براقی، ایمان خدادادی، علی صبوحیو حامد قرایی هفت پیروزی تیم مقاومت خراسان رضوی را بدست آوردند. برای تیم شهید زین الدین قم نیز مجید حسنی و سپهر علی نژاد صاحب پیروزی شدند.

دیدار فینال را نیروی مقاومت و شهرداری گرمدره برگزار کردند که در پایان نیروی مقاومت با پیروزی‌های که عسگر محمد نژاد، مجید وحید بریمانلو، حمید رضا ملک زاده، علی محمدی بریمانلو، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، جواد مرادی و محمد شمشیری کسب کردند حریف را شکست داد و قهرمان شد. شهرداری گرمدره نیز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. 

در پایان این مسابقات عسگر محمد حسن زاده، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو هر سه از نیروی مقاومت، کاظم کریمی از شهردای گرمدره، میلاد گوهریان و علیرضا باقری از اصفهان، سپهر غنچه از شهرداری گرمدره و امیرحسن جمال آشتیانی از شهید زین الدین به عنوان نفرات برتر اوزان مختلف و تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین جام اخلاق به تیم شهید زین الدین اهداء شد.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/DELIOZ


ویدیو مرتبط :
جودو کار محمود نادعلی / مسابقات لیگ قهرمانی