سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوتین: غرب عروسی های نابود شده در افغانستان را از یاد برده است


پوتین: غرب عروسی های نابود شده در افغانستان را از یاد برده استایرنا/ «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه با انتقاد از کشتار غیرنظامیان در حمله های مداوم نظامیان غربی بویژه خلبانان آمریکایی، گفت: در یک حمله بیش از صد نفر کشته شدند و رسانه های غربی سکوت کردند. باید گفت چه کسی عروسی های نابود شده را به یاد می آورد؟

پوتین در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان در باره ادعای غربی ها مبنی بر بمباران مواضع معارضان توسط جنگنده های روسی به جای گروه تروریستی داعش، گفت: آنان دروغ می گویند. فیلم هایی که برای اثبات این ادعاها مطرح می شود، پیش از آغاز حملات خلبانان ما به مواضع تروریست ها به نمایش درآمد و اسناد اثبات آن هم وجود دارد، اما منتقدان روسیه نمی خواهند به این موضوع توجه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رییس جمهوری روسیه ضمن یادآوری عملیات آمریکایی ها در افغانستان گفت: خلبانان آمریکایی به اشتباه بیمارستان شهر کندوز و بیمارستان «پزشکان بدون مرز» را بمباران کردند که مردم و پزشکان آسیب دیده و کشته شدند.
پوتین اظهار کرد: اما رسانه های غربی تلاش می کنند در این باره سکوت کنند، هیچ چیزی را نمی گویند، فراموش می کنند و به سرعت همه چیز را از یاد می برند. دوبار گفتند و سپس تمام شد، زیرا خارجی ها و پزشکان بدون مرز در آنجا بودند. ولی اکنون «چه کسی عروسی های نابود شده را به یاد می آورد؟ (آنان) با یک حمله بیش از صد نفر را کشتند.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
وقتی پوتین غرب را تحریک می‌کند !