اولین کنسرت رسمی حامد محضرنیا در شهرستان آمل برگزار شد


اولین کنسرت رسمی حامد محضرنیا در شهرستان آمل برگزار شد باشگاه خبرنگاران/ هرچند که به اعتقاد محضرنیا تبلیغات کنسرت به خوبی انجام نشد ولی به لطف هواداران مازندرانی هر دو سانس بدون صندلی خالی برگزار شد.
این کنسرت که در دو سانس برگزار شد، با فروش کامل صندلی‌ها همراه بود. هرچند که به اعتقاد محضرنیا تبلیغات کنسرت به خوبی انجام نشد ولی به لطف هواداران مازندرانی هر دو سانس بدون صندلی خالی برگزار شد.

این کنسرت با حاشیه‌های جالبی مواجه شد. از جمله اینکه بازیگر سینما و تلویزیون فرشید نوابی به عنوان مجری برنامه آغاز کننده سانس دوم بود.

هنرمندان نامی و سرشناس کشور از جمله حسن فرهانی ترومپت، حسین شریفی ترومبون، بنیامین بیانی ساکسیفون به رهبری ارکستر علی اسماعیلی نوازنده توانمند کیبورد، برای محضرنیا نوازندگی کردند.

دامون صفایی گیتار باس، نیکان زند گیتار اسپانیش، محمد فکور درام، میلاد دهقانی پرکاشن علی ابوطالبی ویولن و ساسان موسوی گیتار الکتریک نواختند.

در این مراسم که مصادف شده بود با روز «زن»، حامد محضرنیا در حضور جمعیت از مادر خود با شاخه گلی تقدیر و تجلیل کرد.

یک زوج آلمانی هم در میان جمعیت حضور داشتند که در اواخر کنسرت با زبان آلمانی با کمک یکی از اقوام فارسی زبانشان از حامد خواستند یک قطعه دلی به انتخاب خودش اجرا کند که حامد محضرنیا سریعا درخواستشان را اجرا کرد.

محضرنیا به درخواست فرشید نوابی قطعه «من عاشقت بودم» را به صورت کلامی و بدون ارکستر اجرا کرد که با اجرای این قطعه اشک فرشید نوابی جاری شد.

محضرنیا در ادامه با معرفی کیان محمدیها به عنوان تهیه‌کننده رسمی خودش، این اتفاق و آشنایی‌اش با کیان محمدیها را یکی از بهترین اتفاقات دنیای موسیقی خود دانست.

محضرنیا در سانس اول 18 قطعه و در سانس دوم 21 قطعه را به صورت یک نفس برای مخاطبین خود اجرا کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اولین روز از مراسم ماه عزای حسینی در شهرستان كوثر برگزار شد