ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوراکچی: تأسیسات به شمسایی خیلی متکی است/ مصدومیت او به ما کمک کرد


محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص پیروزی 3 بر 2 میثاق مقابل تأسیسات، اظهار داشت: کار مهم را در این بازی بازیکنان و تماشاگران رقم زدند، واقعاً من و دیگر اعضای کادر فنی کم‌ترین سهم را در این بازی داشتیم. هر کدام از بازیکنان تأسیسات برای یک تیم لیگ برتری و قهرمان شدن کافی هستند.

وی ادامه داد: تأسیسات بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول هم سوار بر بازی بود. در بین دو نیمه به بازیکنانم مسائلی را گوشزد کردم و به آنها گفتم که تعصب و غیرت شما کجا رفته است، چگونه اجازه می‌دهید بازیکنان تأسیسات به‌راحتی در زمین پاس‌کاری کنند. این صحبت‌ها به بازیکنانم برخورد و در نیمه دوم حریف را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی میثاق با اشاره به مصدومیت شمسایی یادآور شد:‌ امیدوارم مشکلی برای شمسایی به‌وجود نیامده باشد، اما خارج شدن او به ما خیلی کمک کرد، تأسیسات روی وحید شمسایی بسیار متکی است. او بازیکن تمام‌نشدنی است و امیدوارم هرچه زودتر به میادین بازگردد.

خوراکچی با اشاره به مشکلات تیمش، گفت: عاجزانه از مسئولان خواهش می‌کنم به تیم توجه کنند. هم‌اکنون ما به آخر خط رسیده‌ایم. تا جایی می‌توان حرف از معرفت و مرام زد، اما اگر مشکلات ادامه‌دار باشد، فکر می‌کنم میثاق هم شکننده باشد و نتواند به لیگ ادامه بدهد. اگر حداقل‌ها به ما برسد می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

سرمربی میثاق با اشاره به عملکرد بازیکنانش گفت: مربی تیم ملی سعی کند از تیم‌هایی چون میثاق بیش‌تر بازیکن دعوت کند؛ چراکه واقعاً لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. نفراتی چون محسن فرهمند، حسین سلطانی، مهرداد اعظمی که می‌توانند به خوبی خود را در تیم ملی نشان دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بد شدن حال کمک داور از مصدومیت شدید بازیکن نفت آبادان