سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ تریلر جدید بازی Ratchet and Clank برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد


تماشا کنید/ تریلر جدید بازی Ratchet and Clank برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شددیجیاتو/ نسخه جدید و ریبوت بازی Ratchet and Clank برای اولین بار از سوی استودیوی Insomniac در همایش E3 2014 معرفی شد. استودیوی اینسومنیاک که آخرین بازی خود به نام Sunset Overdrive را به صورت انحصاری برای پلتفرم اکس باکس وان عرضه کرده بود، بار دیگر به آغوش سونی بازگشته و قصد دارد که به بازسازی فرنچایز محبوب خود بپردازد.

بازی Ratchet and Clank جدید قرار نیست که صرفا نسخه بازسازی شده ورژن پلی استیشن 2 بازی باشد و سازندگان در تلاش اند که با الهام گیری از فیلم جدیدی که برای بازی تدارک دیده شده، بار دیگر نسخه اول بازی را از نو بسازند.

نسخه ریبوت بازی اگرچه همان خط داستانی سابق را دنبال می کند اما با تغییراتی شگرف در گیم پلی خود مواجه شده و برخی از مهم ترین المان های نسخه های جدیدتر، در آن قرار گرفته اند. در همین حال، برخی از مهم ترین توسعه دهندگان نسخه ابتدایی نیز بار دیگر به اینسومنیاک بازگشته اند تا مجددا روی روند ساخت بازی نظارت داشته باشند. تریلر جدید بازی در پایین قابل مشاهده است.

لینک تماشای ویدئو

نسخه جدید Ratchet and Clank قرار است که در تاریخ 15 آپریل (27 فروردین) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 سونی عرضه شود.


منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
تریلر گیم پلی بازی Ratchet And Clank : Into The Nexus