سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسکان مجدد پناهجویان ساکن ترکیه در اروپا؛ محور نشست روز پنجشنبه بروکسل


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروهی متشکل از نمایندگان هشت کشور عضو اتحادیه اروپا فردا پنجشنبه طی نشستی به ریاست «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در بروکسل، درباره پذیرش پناهجویان ساکن ترکیه در خاک اروپا و اسکان مجدد آن‌ها گفت‌وگو می‌کنند.

بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، «احمد داووداغلو» نخست‌وزیر ترکیه به نمایندگی از این کشور در نشست بروکسل که با حضور رؤسای جمهور و نخست وزیران آلمان، اتریش، هلند، بلژیک، سوئد، فنلاند، یونان و لوکزامبورگ و همچنین «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا برگزاری خواهد شد، حضور خواهد یافت.

شرکت کنندگان در این نشست در خصوص تدابیر اتحادیه اروپا در پاسخ به بحران بی‌سابقه پناهجویان در قاره اروپا گفت‌وگو خواهند کرد؛ بحرانی که طی آن بیش از 950 هزار مهاجر که اغلب آنها را سوری‌ها تشکیل می‌دادند، با عبور از دریای مدیترانه و از طریق یونان راه اروپا را در پیش گرفتند.

ترکیه تاکنون حدود دو و نیم میلیون مهاجر و پناهجو را در خود جای داده و در پی آن است که شماری از این مهاجران را به کشورهای اروپایی ارجاع کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VJK0Z7


ویدیو مرتبط :
شاتل فضایی آتلانتیس برای آخرین بار روز پنجشنبه 30 تیر 1390 ساعت 14:27 به وقت تهران به زمین نشست