علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



وزیر بهداشت از بیمارستان امام علی(ع) چابهار بازدید کرد


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن هاشمی با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس و مراقبت های ویژه بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این سفر با حضور در اوژانس بیمارستان امام علی(ع) ضمن گفتگو با پرسنل این بیمارستان، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مردم قرار گرفت و برای لحظاتی با مردم و بیماران به گفتگو نشست.

پس از این بازدید، دکتر هاشمی دستورات لازم را برای رفع مشکلات این بیمارستان صادر کرد تا شاخص های بهداشتی و درمانی منطقه را افزایش دهد.

وزیر بهداشت در ادامه بازدید و مشاهده نحوه ارائه خدمات، از نزدیک با پزشکان، پرستاران و پرسنل این بیمارستان به گفتگو پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات آنان توصیه ها و رهنمودهای لازم را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت با هدف بازدید از مراکز بهداشتی درمانی، دیدار با مردم و افتتاح بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

دیدار با معتمدان و مسئولان محلی در محل فرمانداری چابهار و بررسی شاخص های بهداشتی و درمانی جنوب سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به جنوب سیستان و بلوچستان است.


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان های شهریار