ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بهترین وزنه‌برداران سال 2015 جهان انتخاب شدند/ جای خالی ایرانی‌ها


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، بعد از پایان زمان رای‌گیری آنلاین که روی سایت فدراسیون جهانی انجام شد؛ ایلیا ایلین از قزاقستان، به عنوان بهترین وزنه‌بردار مرد جهان در سال 2015 میلادی انتخاب شد. وی سال گذشته نیز این عنوان را به خود اختصاص داده بود. در میان زنان، نیز این عنوان شو چینگ از چین تایپه تعلق گرفت.

هر دو وزنه‌بردار موفق به دریافت بیش از 2 هزار رای شدند که نسبت به سال گذشته بیشتر بود.

انتخاب بهترین وزنه‌بردار جهان برای اولین بار در سال 1982 راه اندازی شد، اما فقط در بخش مردان رای‌گیری انجام شد. انتخاب در بخش زنان از سال 1991 انجام شد و از آن سال به بعد 2 وزنه‌بردار برتر در سال انتخاب شدند.

سال گذشته ایلین از قزاقستان تاتیانا کاشیرینا از روسیه به عنوان بهترین‌های جهان دست یافته بودند.

به گزارش فارس، با توجه به غیبت بهداد سلیمی در مسابقات جهانی امسال به دلیل مصدومیت و نایب قهرمانی کیانوش رستمی، وزنه‌برداری کشورمان در انتخابات امسال نماینده‌ای نداشت.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/DAMCK4


ویدیو مرتبط :
عکس جالب وزنه برداران زیر وزنه