ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی جان به جان آفرین تسلیم کرد/ جوانی که احیا شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت در حالی امروز برگزار شد که خبرهای تلخ و ناگواری از روی سکوها منعکس شد.

خبری که در ابتدا از سوی مسئولان ورزشگاه تکذیب شد اما متاسفانه پس از گذشت زمانی مرگ یک هوادار پرسپولیسی مورد تائید قرار گرفت. همچنین خبر از حضور یک تماشاگر دیگر در بیمارستان هم داده شد که او خوشبختانه احیا شد.

تیموری مسئول روابط‌ عمومی هیأت فوتبال استان تهران در خصوص درگذشت هوادار پرسپولیس به خبرنگار فارس گفت: در اواسط نیمه نخست شخصی که 69 سال سن! داشت به علت مشکل قلبی به بیمارستان انتقال داده شد که متاسفانه در حین انتقال ایست قلبی کرد و درگذشت.

وی ادامه داد: جوان دیگری هم در اواسط بازی به علت سرگیجه روی زمین افتاد که پس از حضور ناجی خوشبختانه حال او بهبود یافت.

در این زمینه خبرنگار فارس با سخنگوی اورژانس تهران هم صحبت کرد که وی انتقال شخص 65 ساله به بیمارستان بعثت را تائید کرد اما او خبری از اتفاقات پس از آن نداشت.

یکی از مسئولان اورژانس بیمارستان بعثت نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: سیدنجی‌الله حسینی‌اصل شخص 57 ساله‌ای که عصر امروز به علت سابقه تنگی نفس به بیمارستان آورده شد، متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد اما جوان دیگری که به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/JZKOR1


ویدیو مرتبط :
حواشی مرگ هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی