آغاز فروش ویژه داستر کوهنورد در ایران با قیمت قطعی


نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، فروش ویژه داستر کوهنورد را با قیمت قطعی و سود مشارکت 24 درصدی آغاز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو گفت: برای اولین بار امسال فروش ویژه رنو داستر 4WD اتوماتیک 2016 با قیمت قطعی آغاز شد.

مدیر بازاریابی نگین خودرو افزود: رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است، تاکنون با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به این برند اصیل و اروپایی در بازار ایران مواجه شده و بدون شک با ورود مدل 4WD اتوماتیک این محصول، شرایط برای داستر در بازار به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو، پر فروش ترین شاسی بلند 4WD اتوماتیک اروپایی با قیمت قطعی 114 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود و به صورت 90 و 120 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

شکوهی گفت: علاقه مندان با 60 و 70 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می توانند این خودرو را ثبت نام کنند و باقیمانده را در زمان تحویل خودرو پرداخت کنند. همچنین از 24 درصد سود مشارکت نیز بهره‌مند شوند که در نوع خود با توجه به قطعی بودن قیمت این خودرو فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی تاکید کرد: این خودرو از زمان معرفی در سال 2010 تاکنون توانسته حضور بسیار موفقی در بازارهای جهانی داشته باشد و علت اصلی آن نیز دقیقا به قیمت مناسب و توانایی‌های آن بازمی‌گردد. اکنون بسیاری از خریدارانی که تابه‌حال توان خرید یک خودرو شاسی‌بلند اروپایی را نداشتند، می‌توانند با هزینه‌ای معقول و منطقی داستر را خریداری کنند و با توجه به ارتفاع داستر و البته قابلیت چهارچرخ متحرک آن، تا حد زیادی به دنیای خودروهای آفرود نزدیک شوند.

داستر 4WD اتوماتیک 2016 با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به فروش می‌رسد و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
داستر کوهنورد می آید