فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«ادب نبوی» جدیدترین اثر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در «شهر آفتاب»


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات «مصابیح الهدی» ناشر آثار مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در «شهر آفتاب» شرکت کرده است.

این ناشر با جدیدترین کتاب از مجموعه کتاب های «ادب الهی» در نمایشگاه حضور پیدا کرده است. جلد چهارم این مجموعه با عنوان «حیا» جدیدترین عنوان از این مجموعه است که در حوزه تربیت منتشر شده است.

بنا بر این گزارش جلد ششم تا دهم مجموعه «سلوک عاشورایی» نیز با ویرایش جدید در نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه می شود که در این ویرایش روضه ها نیز به آن افزوده شده است.

این ناشر در مجموع با 19 عنوان از آثار مرحوم آیت الله تهرانی فقیه و استاد اخلاق برحسته تهران در نمایشگاه شرکت کرده است. بنا به اعلام این ناشر مجموعه دو جلدی «ادب نبوی» شامل توصیه ها و سفارش های پیامبر گرامی اسلام(ص) به حضرت امیرالمومنین علی (ع) با محوریت تربیت از این عالم ربانی در نمایشگاه به مخاطبان عرضه خواهد شد.

همچنین از مجموعه «ادب الهی» مجلدات یک و دو به چاپ سوم رسیده و مجلدات سوم و پنجم نیز به چاپ چهارم رسیده است. علاقه مندان به تهیه کتاب های انتشارات «مصابیح الهدی» می توانند به غرفه این ناشر در سالن 3، راهروی2، غرفه 1086 واقع در «شهر آفتاب» مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
آیت الله تهرانی:ملاقات امام خامنه ای با شیخ مجتبی آقا تهرانی