ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غلامی: خان اول را پشت‌سر بگذاریم در المپیک شگفتی‌ساز می‌شویم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عادل غلامی در مورد شرایط تمرینی ملی‌پوشان در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن اظهار داشت: تمرینات خوب است و بدنسازی سنگینی را انجام می‌دهیم. ملی‌پوشان روز به روز بهتر می‌شوند ومنظم کار می‌کنند. از طرفی همه انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بدنسازی‌مان به گونه‌ای است که بازیکنان در شرایط سخت تمرین می‌کنند و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار می‌گیرند و قطعا این موضوع در طول مسابقات مفید خواهد بود. برنامه بازی‌ها کمی تغییر کرده و دیرتر برگزار می‌شود که این موضوع به نفع ماست چرا که می‌توانیم بیشتر و بهتر تمرین کنیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لهستان و فرانسه عنوان کرد: کادر فنی بازی‌های تدارکاتی خوبی را در نظر گرفته است و می‌توانیم با تیم‌های قدرتمند رقابت کنیم. من فکر می‌کنم مهم این است که تمرینات خوبی داشته باشیم و به هماهنگی برسیم تا بتوانیم در مسابقات عملکرد مناسبی داشته باشیم.

غلامی در خصوص رقابت‌های انتخابی المپیک و بازی اول با استرالیا عنوان کرد: بازی اول همیشه سخت‌ترین بازی هر تورنمنت است. استرالیا تیم خوبی دارد و نسبت به یکی دو سال گذشته بسیار پیشرفته کرده اما ما آنقدر انگیزه داریم که می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

وی در  مورد شرایط کاری لوزانو سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: خیلی از نقاط ضعف کوچک تیم و بازیکنان را لوزانو می‌بیند و بسیار نکته‌سنج و ریزبین است. وی تمام موارد را سعی می‌کند به بازیکنان تذکر دهد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران افزود: من فکر می‌کنم فرقی نمی‌کند که چه بازیکنانی و به چه عنوانی به مسابقات اعزام می‌شوند بلکه فقط مهم این است که به المپیک صعود کنیم و خوان اول را پشت سر بگذاریم. مطمئن باشید در ادامه و در رقابت‌های المپیک می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
هر چیزی را سر جایش بگذاریم meti