ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخطار بی‌مورد به سیدصالحی و حضور کمرنگ تماشاگران/ کمالوند بی‌خیال تراکتورسازی نمی‌شود!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و صبای قم با برتری یک بر صفر تیم تبریزی در حالی در جریان است که فقط حدود 300 تماشاگر از این مسابقه استقبال کردند.

این در حالی است که در دیدارهای گذشته که گسترش میزبان بود تماشاگر در حدود 2 تا 3 هزار نفر از مسابقات این تیم دیدن می‌کردند که امروز به خاطر برگزاری همزمان دیدارهای لیگ دسته اول و البته همزمانی دیدار حساس ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه یادگار از مسابقه شاگردان کمالوند استقبال کمتری به عمل آمده است. هر چند که سرمای هوا نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

* با وجود کمالوند بارها از کمیته داوران درخواست کرده تا داوران باتجربه‌تری را برای دیدارهای گسترش انتخاب کند اما باز هم امروز داور کم‌تجربه‌ای برای دیدار این تیم برای صبا انتخاب شده که از جمله تصمیمات بحث‌برانگیز این داور به نگرفته شدن یک پنالتی مشکوک برای گسترش اشاره کرد. همچنین این داور در صحنه‌ای که امیرحسین صادقی مدافع صبا با ضربه‌ای به صورت سیدصالحی مهاجم گسترش کوبید، در تصمیمی عجیب به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

* کمالوند که همواره با پوشیدن لباس قرمز ارادت خود را به تراکتورسازی و هوادارانش نشان می‌دهد امروز نیز با کاپشن قرمز پررنگ تیم آبی‌ پوش خود را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/FTUY0J


ویدیو مرتبط :
تاثیر تماشاگران در بازی تراکتورسازی - راه آهن