ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرادی: فروغی با من در فینال جام باشگاه‌های آسیا قضاوت کرد


مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد خداحافظی رسول فروغی از کمک داوری در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: رسول فروغی یکی از کمک داوران با تجربه فوتبال ایران بود و او تصمیم گرفت که از کمک داوری کنار برود. برای هر داور و کمک داوری این اتفاق پیش می‌آید که یک روز باید با داوری خداحافظی کند. امیدوارم کمیته داوران از فروغی و تمامی داوران و کمک داورانی که از دنیای داوری خداحافظی می‌کنند حمایت کنند.

وی ادامه داد: رسول فروغی با خود من در فینال باشگاه‌های آسیا در سال 2004 قضاوت داشت و کمک من در آن مسابقه بود. فروغی یک کمک داور خوب از نظر فنی و شخصیتی بود.امیدوارم او بتواند تجربیاتش را در امر داوری به نسل جوان منتقل کند و کمیته داوران از او برای تدریس و نظارت استفاده کند.

مرادی تصریح کرد: خداحافظی از دنیای داوری تصمیم سختی است و نمی‌‌تواند حس خوشایندی داشته باشد. با این حال آنچه که مهم است این که نباید داوران باتجربه ما که از دنیای داوری کنار می‌روند فراموش شوند و همواره باید آنها را مورد حمایت قرار بدهیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/JSKEXJ


ویدیو مرتبط :
‫پرسپولیس 1 0 المحرق بحرین فینال جام در جام باشگاه های آسیا 1370‬‎