سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترامپ: جب بوش 4 سال پیش باید نامزد انتخابات می‌شد/ نظرسنجی یوگاو: جب قربانی نام خانوادگی خود شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت: جب بوش اگر در انتخابات 4 سال پیش شرکت می کرد پیروز می شد.

ترامپ که در انتخابات درون حزبی در ایالت کارولینای موفق شد تمام 50 رای این ایالت را به به خود اختصاص دهد و پیشتاز بلامنازع انتخابات در جبهه جمهوریخواهان شود افزود: جب بوش اگر 4 سال پیش شرکت می کرد بهتر ظاهر می شد. وی دارای تواناییهای زیادی است اما الان وقتش نبود.

ترامپ ادامه داد: جب 4 سال پیش وی میتوانست پیروز شود، اگرچه میت رامنی هم خوب بود اما اکنون زمان برای جب بوش مساعد نبود.

بوش که شب گذشته در انتخابات کارولینای جنوبی شکست خورد و جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد از حضور در ادامه رقابتهای انتخاباتی درون حزبی انصراف داد. 

وی که جورج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا را به دروغ گویی درباره جنگ عراق متهم کرده است گفت: من نمیخواهم که انتخابات یک رفراندوم برای مشروعیت خانواده بوش باشد.

با این حال پایگاه نظرسنجی یوگاو می گوید که 73 درصد شرکت کنندگان در یک پنل انتخاباتی معتقدند که آمریکا بوش دیگری در کاخ سفید نمی خواهد. 

یوگاو گزارش داد؛ باربارا بوش مادر جب و جورج در سال 2013 گفته بود که آمریکا به اندازه کافی بوش داشته است. وی در طول یک مصاحبه تلویزیونی در سال 2013 گفته بود که پسرش نباید در انتخابات شرکت کند. جب بوش که 8 سال فرماندار ایالت فلوریدا بوده است به حرف مادرش گوش نکرد.

براساس نظرسنجی یوگاو، 73 درصد شرکت کنندگان نام خانوادگی بوش را عامل شکست و عدم موفقیت جب بوش در انتخابات می دانند. تنها 13 درصد معتقد بودند که جب بوش می تواند رئیس جمهور خوبی شود.

نکته جالب توجه در اعلام رسمی مبارزات انتخاباتی پسر رئیس‌جمهور اسبق و برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا، لوگوی رسمی انتخاباتی جب بوش بود؛ لوگویی که در آن اثری از نام فامیلی نبود: «جب! 2016»

انتهای پیام/م

http://fna.ir/FJY2T6


ویدیو مرتبط :
سخنرانی جب بوش در کنفرانس سی پک