فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور ۴۳۰ شرکت‌کننده در مسابقات سراسری قرآن وزارت کار/ تجلیل از خانواده شهید حاجی حسنی


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با عنوان «جامعه کار و تلاش کشور» 18 لغایت 21 اسفند‌ماه 1393 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

جامعه مخاطب این مسابقات قشر کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی، سازمان تأمین اجتماعی و خانواده‌هایشان هستند که طی آن 6 هزار نفر در مرحله استانی رقابت‌ها حضور یافته و از این بین 430 شرکت‌کننده به مرحله نهایی رقابت‌ها که از روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد راه پیدا کرده‌اند.

این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، مفاهیم جلد بیستم تفسیر نمونه، ترتیل اجزاء 11 الی 20 قرآن و مفاهیم خطبه متقین نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

برگزاری آیین بزرگداشت محسن حاجی‌حسنی کارگر یکی از برنامه‌های جانبی این رقابت‌ها است که با حضور خانواده این شهید حادثه منا برگزار و در آن از خانواده حاجی‌حسنی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تلاوت محسن حاجی حسنی کارگر نفر دوم مسابقات سراسری قرآن