سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ به دار آویخنن زن جوان برای رسیدن به عشق زن دوم


حوادث/ به دار آویخنن زن جوان برای رسیدن به عشق زن دومباشگاه خبرنگاران/ روز گذشته مردی که همسرش را با دستانش به قتل رساند دستگیر شد.

داشراس نامدای 38 ساله روز گذشته به جرم قتل همسرش در روستایی در ساهاپور دستگیر شد.

به گزارش ‌مید دی، مقتول 32 ساله در حالی یافت شد که از سقف آویزان بود و پلیس تصور می‌کرد که او خودکشی کرده است. اما پس از گزارش کالبد شکافی مشخص شد که کبودی دور گردن او تنها جای طناب نبوده ونوع فشاری که بر ناحیه گردنش وارد شده بیش از آنچه است که با طناب ایجاد می‌شود. طبق این گزارش زمان مرگ و این علائم ناشی از خفگی بوده‌است.

بررسی محل حادثه و پرس و جو از همسایگان نشان داد که این زوج هر روز با هم جرو بحث داشتند و حتی گاهی اوقات به ضرب و شتم هم می‌رسید. پس از بازجویی همسر مقتول مشخص شد که او قصد داشته، علاوه بر همسرش یک زن بیوه را در منزلش نگه دارد. به همین دلیل آن دو به شدت با هم مشاجره کردند که منجر به قتل همسر شد و او برای اینکه از این جرم رهایی یابد طوری صحنه سازی کرد که گویی همسرش خودکشی کرده‌است.

گفتنی است،او در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و منتظر تشکیل دادگاه است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جوان گیتار زن با عشق مینوازد