سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اشک آیت الله امامی کاشانی در مراسم تشییع محافظش؛ آقای فرامرزی، من هم عاشق راهی هستم که تو رفتی


اشک آیت الله امامی کاشانی در مراسم تشییع محافظش؛ آقای فرامرزی، من هم عاشق راهی هستم که تو رفتی

فارس/ امام جمعه موقت تهران گفت: من هم عاشقم آقای فرامرزی، عاشق راهی که تو رفتی. گواه صداقت تو اما سندش همین پیکر پاره پاره ات است.

پاسدار اسلام محسن فرامرزی که از اعضای تیم حفاظت آیت الله امامی کاشانی که برای دفاع از حرم حضرت زینب به سوریه هجرت کرده بود حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

آیت الله امامی کاشانی با حضور در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز که ساعت ۱۵ در یافت آباد برگزار شد، گفت: شهادت این رزمندگان در سوریه و عراق نکاتی دارد که باید به آن توجه شود.

وی افزود: دشمن می خواهد همه مظاهر اسلام را از بین ببرد و جاهایی که ندای اسلام بلند است با خاک یکسان کند همانگونه که آن جسارت را در سامرا انجام داد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمن با حمایت اسراییل و آمریکا و مشتی آدم های جانی که یا می فهمند یا نمی فهمند بسیج شدند و اگر نبود فداکاری جوانان ما در عراق و سوریه این قوم پلید یعنی داعش و نصرالاسلام کشورها را می گرفتند و در صورت پیروزی حرم اهل بیت را با خاک یکسان می کردند.

وی ادامه داد: آنها اگر دستشان می رسید اول حرم امام علی(ع) را هتک حرمت می کردند. بنابراین یک افرادی مانند این شهدا می آیند و فداکاری می کنند.

امامی کاشانی با آوردن نام شهید فرامرزی اشک ریخت و گفت: این شهدا داعش را به عقب زدند و در هدف بعدی خواب آمریکا و اسراییل را برای تشکیل دولت داعش پراندند.

وی در خصوص خاطراتش با این شهید مدافع حرم گفت: اوایل آشنایی با او گفتم فرامرزی عقل و تدبیر و تقوایش از خیلی آدم های سالخورده بیشتر است. دو سال پیش که مشرف شدم عتبات، در قتلگاه بسیار مراقب من بود تا زیارت کنم.

امام جمعه موقت تهران افزود: همانجا دیدم دارد زمزمه می کند: یا حسین! گفتی هل من ناصر... من می خواهم ناصر تو باشم. همانجا فهمیدم محسن می خواهد شهید شود.

وی خطاب به این شهید مدافع حرم گفت: آقای فرامرزی شما راه را درست رفتید. هم در گفتار صادق بودید و هم در کردار و هم جسدت صادق است.

امامی کاشانی اظهار داشت: من هم عاشقم آقای فرامرزی، عاشق راهی که تو رفتی. گواه صداقت تو اما سندش همین پیکر پاره پاره ات است. و خدا را قسم می دهم به حق خون شهدا دشمنان اسلام را نابود کن.

پیکر شهید فرامرزی در گلزار شهدای یافت آباد برای همیشه به خاک سپرده شد و او در بارگاه حضرت حق تا ابد روزی خواهد خورد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سخنی تامل بر انگیز آیت الله امامی کاشانی