ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قربانی: در انتقاد از کی‌روش جایگاه خودمان را بدانیم


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 13:52

قربانی: در انتقاد از کی‌روش جایگاه خودمان را بدانیم

ورزش 3/ پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال تهران معتقداست که این تیم در خط هافبک نیاز به بازیکنی دارد که بتواند با پاس‌هایش مهاجم را صاحب موقعیت کند.
قربانی گفت: امیدوارم کسی از حرف من نرنجد ولی استقلال هم ضعف‌هایی دارد که باید رفع شود. مثل اینکه نباید در بازی‌های این‌قدر دفاع تحت‌فشار قرار بگیرد و به نظر من دفاع باید از خط حمله شروع شود یا اینکه در استقلال هافبک‌های خوبی وجود دارند. متأسفانهکرار که اخراج شد و در تیم استقلال جای بازیکنی مثل مجتبی جباری که بتواند با پاس‌هایش فاصله هافبک و مهاجم را کم کند، خالی است. هرچند که جابر انصاری در سیستم استقلال نقش قابل‌توجهی دارد.
ذوب‌آهن کامل‌ترین تیم ایران است
استقلال در لیگ امسال ازلحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته در حال حاضر هم که در لیگ صدر نشین است به نظر من امسال لیگ نسبت به گذشته خیلی عملکرد ضعیف‌تری دارد و مثل سال‌های گذشته نمی‌توانیم راحت بگوییم که کدام تیم بااقتدار قهرمان می‌شود. ولی به نظر من در نیم فصلدوم شرایط تیم‌ها فرق می‌کند. تیم‌هایی مثل سپاهان و نفت تهران رو می‌آیند. پرسپولیس تیم خوبی است هر چند که نتایج خوبی نگرفته است. اما ذوب‌آهن در حال حاضر کامل‌ترین تیم ایران است. من نمی‌دانم چرا حدادی فر در فوتبال ملی زیاد دیده نشد. او جزو محدود بازیکنانی است که می‌تواند با بغل‌پا 30 متر پاس صحیح بدهد. او می‌بایست در تیم ملی ایران حداقل 100 بازی داشته باشد. رجب‌زاده هم به‌عنوان بازیکن باتجربه نقش موثری دارد در کنار آنها بازیکنان جوان مثل کاوه رضایی و حسن‌زاده را هم نباید فراموش کرد.
استقلال می‌توانست در دربی پیروز شود، اگر...
در مورد استقلال بخواهیم صحبت کنیم به نظر در دربی این تیم می‌توانست برنده باشد اگر بازی منطقی‌تر ارائه می‌داد. ممکن است که یک تیم دقیقه اول گل بزند و با دفاع منطقی 90 دقیقه را بازی را اداره کند. خیلی طبیعی بود که پرسپولیس بعد ازگلی که دریافت کرد بی محابا حمله کند ولی به نظر من استقلال می‌توانست با همین سیستم دفاعی هم این تیم را شکست دهد. اگر ما دفاع را از بیرون 18 قدم خودمان شروع می‌کردیم. من دیدم که مخصوصاً در دقایق پایانی استقلال در محوطه شش قدم دفاع کرد و مسلم است که بالاخره اشتباه می‌شود چون در 18 قدم گلر دید ندارد. با توجه به حساسیت بازی معلوم است که توپ به این‌وآن برخورد می‌کند و می‌رود در گل، درست مثل گلی که پرسپولیس زد.
صبا و دایی را دوست دارم
در مورد صبا هم باید بگویم این تیم امسال بازیکنان خوبی دارد، ابوالفضل ابراهیمی مثل محرم نوید کیا است. محمد آرام طبع در حال حاضر یکی از سه دفاع چپ خوب ایران است. جلال علی محمدی هم بازیکن خوبی هست. این بازیکنان جوان در کنار کسانی که در این فصل به صبا اضافه شدند مثل صادقی، بیک زاده، دهنوی، لک تیم خوبی را تشکیل دادند که البته با مربیگری آقای دایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در حال حاضر هم که در رده چهارم جدول خودش را به جمع مدعیان رسانده است. من که هم علی دایی را خیلی دوست دارم و هم بازیکن صبا را و امیدوارم که در این فصل بتوانند نتیجه بگیرند.
در انتقاد از کی روش باید جایگاه خودمان را بدانیم
در مورد تیم ملی باید بگویم که ما نباید خودمان را در دیدارهایی مثل ترکمنستان و گوام محک بزنیم. ما برای پیشرفت فوتبالمان باید ایران را با کشورهایی مثل استرالیا و ژاپن مقایسه کنیم. چون این مساله در بلندمدت به تیم ما ضربه می‌زند. آقای کی روش خواسته یا ناخواسته در تیم ملی جوان‌گرایی کرد و ما حالا جوان‌های خوبی داریم که نسل جدید فوتبال ما هستند. اما این دعواها و حاشیه‌هایی که اطراف تیم ملی است به تیم ضرر می زند. مربیگری سلیقه‌ای است من می‌توانم به‌عنوان پیروز قربانی دوست داشته باشم که فلان بازیکن در تیم ملی باشد ولی اینکه بخواهم عقیده‌ام را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنم اصلاً درست نیست. ضمن اینکه هر کس باید جایگاه خودش را بداند. این سوء تفاهمات باید برطرف شود. پتانسیل فوتبال ایران خیلی بیشتر از این حرف‌ها است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ایرانی ها قدر خودمان را بدانیم-علی اکبر رائفی پور