سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاکسازی کامل محله هرندی تهران


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه بر اساس آخرین اخباری که داریم نقاط آلوده چون محله هرندی کاملا جمع آوری و پاکسازی شده‌اند گفت: امیدواریم با قرارگرفتن این افراد در چرخه درمان و سم زدایی به سمتی برویم که بروز و نمودشان در مناطق شهری به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، پرویز افشار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به اعلام آمار هشت ماهه اول امسال مقابله با عرضه موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و گفت: مجموعا 422 هزار و 349 کیلوگرم انواع موادمخدر در هشت ماهه اول امسال کشف شده است.

وی ادامه داد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد را نشان می‌دهد. از مجموع این آمار 10هزار و 890 کیلوگرم هروئین، 4961 کیلوگرم مورفین، 325هزار و 403 کیلوگرم تریاک، 61هزار و 746 کیلوگرم حشیش، 1375کیلوگرم شیشه و آمفتامین و 17 هزار و 947 کیلوگرم سایر مواد بوده است.

ادامه دارد


ویدیو مرتبط :
رزمندگان سوری و پاکسازی محله های سوریه