ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جمله عجیب بهرام شفیع در برنامه زنده و تعجب وزیر ورزش!


جمله عجیب بهرام شفیع در برنامه زنده و تعجب وزیر ورزش!تابناک/ البته باید بگوییم که خوشبختانه 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند وگرنه اگر قرار باشد چنین چیزی نگوئیم امروز ظهر خبری از نهار نیست!
بهرام شفیع در برنامه امروز ورزش و مردم جمله عجیب و غریبی به زبان آورد.
برنامه ورزش و مردم امروز مثل جمعه‌های گذشته روی آنتن رفت و وزیر ورزش میهمان این برنامه بود.
در ابتدای این برنامه وزیر ورزش در خصوص ورزش بانوان گفت: امروزه بیش از 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و به همین دلیل ما برنامه خاصی برای ورزش بانوان داریم.
بهرام شفیع در واکنش به این صحبت وزیر و در اظهار نظری عجیب گفت:« البته باید بگوییم که خوشبختانه 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند وگرنه اگر قرار باشد چنین چیزی نگوئیم امروز ظهر خبری از نهار نیست!»
این جمله شفیع باعث تعجب وزیر ورزش و جوانان شد و او تا ثانیه‌هایی سکوت کرده بود زیرا شفیع حرف مهم وی را قطع کرد و چنین اظهار نظری در میان حرف های وزیر انجام داد.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
بهرام شفیع مجری برنامه ورزش قدیم