سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکمیل طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای دانشگاه‌ها از محل اخذ تسهیلات از بانک‌ها


تکمیل طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای دانشگاه‌ها از محل اخذ تسهیلات از بانک‌هاخانه ملت/ نمایندگان مردم در خانه ملت به دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری اجازه دادند تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها را در جهت تکمیل طرح‌های تملک داریی‌های سرمایه‌ای استفاده کنند.
نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه 25 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 95 کل کشور با بند (الف) تبصره 9 این لایحه با 136 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.
براساس بند (الف) تبصره 9 لایحه بودجه سال 95 کل کشور؛ به دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری اجازه داده می‌شود تا سقف درآمد اختصاصی سال 1394 نسبت به أخذ تسهیلات از بانکها اقدام کنند و در جهت تکمیل طرحهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود استفاده نمایند و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
تسهیلات جدید بانک ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد