فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری جشن سپاس معلم در 2 هزار مدرسه البرز


به گزارش ایرنا، دانش آموزان البرزی با برگزاری آئین های ویژه ای جشن سپاس از معلم در مدارس را بر پا كردند تا به معلمانشان بگویند قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه آنان در سنگر علم و دانش هستند.
امروز دانش آموزان البرزی به خصوص دانش آموزان ابتدایی با در دست داشتن یك شاخه گل زیبا ،دلنوشته ای با عنوان ' معلم عزیزم روزت مبارك' راهی مدرسه شدند و با برپایی جشن های ساده دانش آموزی فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم را جشن گرفتند.
برخی از دانش آموزان البرزی نیز كه عضو سازمان دانش آموزی بوده و با اهداء گل و سلام تشكیلاتی از ورود معلمان به مدرسه و كلاس درس استقبال كردند و به احترام معلمان و دانش آموزان شهید پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.
برخی از اولیای دانش آموزان به ویژه در مدارسی كه مزین به نام پیامبر اكرم (ص ) ، ائمه اطهار (ع ) و شهدای 8 سال دفاع بود ، در بین دانش آموزان شكلات ، شیرینی پخش كردند و همچنین به نیت خیرات برای شهدای گرانقدر ایران اسلامی سفره صبحانه سالم ایرانی برپا كردند.
تعدادی دیگر از دانش آموزان البرزی برای معلمانشان كتاب تهیه كرده بودند كه در صفحه اول آن نوشته بودند معلم عزیزم ای مشعل زندگی ما دوستت داریم و به شكرانه علم و دانش و مهارت خوب زیستنی كه به ما آموخته ای ، سجده شكر به جا می آوریم و از خداوند مهربان بهترین ها را برای شما آرزو می كنیم.
تعدادی دیگر از دانش آموزان كه اهل هنر بودند در قالب تك خوانی و گروهی در سروده هایشان از معلم شهید استاد مرتضی مطهری یاد كردند و در وصف مقام شامخ معلم دكلمه نیز قرائت كردند.
گفتنی است تعدادی ازدانش آموزان البرزی در مناطق روستایی با تهیه نان تازه ، انواع لبنیات و شیرینی محلی معلمان خود را به خوردن صبحانه و میان وعده غذایی دعوت كردند ، با برگزاری مسابقات ورزشی و عكس دسته جمعی اولین روز از هفته گرامیداشت معلم را جشن گرفتند.
برخی دیگر از دانش آموزان البرزی از جمله دانش آموزان جاده چالوس معلمان خود را به باغ دعوت كردند تا جشن روز معلم و كلاس درس را در دل طبیعت برگزار كنند و بار دیگر شكر گذار نعمت های خداوند باشند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش البرز گفت: معلمی ارزشمند ترین شغل دنیاست زیرا در این حرفه مهم و حساس نیروی انسانی كه سرمایه یك جامعه محسوب می شود در كلاس درس معلم رشد می یابد.
مسعود مهرانی نیا گفت: گرامیداشت روز معلم در جامعه در واقع ارج نهادن به امر تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی ایران است كه هر ساله به یاد معلم شهید استاد مرتضی مطهری در همه مدارس كشور دانش آموزان آن را جشن می گیرند.
وی اظهار كرد: دانش آموزان البرزی هر سال برای معلمانشان جشن برگزار می كنند اما بهترین هدیه به یك معلم از سوی دانش آموزان خوب درس خواندن ، رفتار و اخلاق خوب داشتن در خانه و جامعه است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یك كرج افزود: هفته معلم فرصتی مناسب برای پاسداشت از مقام انسان هایی است كه با جان و دل در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می كنند تا آینده سازان ایران اسلامی رشد و نمو پیدا كنند.
فرزاد شعبانی افزود: معلمی شغل انبیاء است و هر فردی كه بخواهد در این عرصه فعالیت داشته باشد باید همه سختی های این شغل ارزشمند را به جان بخرد تا نسلی در دامن آموزش و پرورش رشد پیدا كند كه ایران را به سمت رشد و توسعه بیشتر در كنار پاسداشت ارزش های دینی و اسلامی سوق دهد.
البرز بیش از 420 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشن ویژه هفته مقام معلم توسط انجمن ومربیان مدرسه مفتاح دانش