سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس راهور از 25 اسفند تا 15 فروردین


اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس راهور از 25 اسفند تا 15 فروردینباشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح ویژه نوروزی پلیس راهور در نوروز امسال برای خدمت رسانی به مردم سراسر کشور از 25 اسفند شروع می شود و تا 15 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا روز (یکشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: این طرح که در کمیته ویژه ترافیک نوروزی مطرح و اجرایی خواهد شد ، روز سه شنبه 25 اسفند ماه با آغاز رزمایش پلیس راهور و تمام سازمان های امدادی و خدماتی کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد؛ ضمن این‌که رزمایش یاد شده در ضلع جنوبی مرقد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. وی به حوادث سال گذشته در طرح نوروزی 94 اشاره کرد و واژگونی خودروها را از جمله آن‌ها عنوان کرد و گفت: این حوادث در استان هایی همچون خراسان رضوی، فارس، سمنان و همچنین استان آذربایجان شرقی رخ داد. رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین تصافات منجر به فوت در نوروز 94 در قریب به 40 درصد این واژگونی ها در پنج استان اتفاق افتاد. سردار مهری افزود: بیشترین تخلفات در طرح نوروزی سال 94 هم شامل انحراف به چپ، سبقت بی‌جا، عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز گزارش شد که ناوگان مسافربری نقش مهمی در پیشگیری حوادث جاده ای داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور با هماهنگی آموزش و پرورش برنامه هایی برای همیاران پلیس اجرا خواهد کرد و بهره گیری از ظرفیت بازرسان نامحسوس و اقدامات ویژه یکی از اهداف مهم پلیس در این طرح است تا پلیس راهور ناجا بتواند بهترین خدمات رسانی را برای مردم داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اجرای طرح نظارت بر بازار ایام نوروز تا 15 فروردین