فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برپایی نمایشگاه کتاب‌های اسلامی در آفریقای جنوبی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی به مناسبت اربعین حسینی، چهار نمایشگاه کتب اسلامی در چهار شهر مختلف آفریقای جنوبی برپا می‌کند.

در این رویداد فرهنگی که در شهرهای ژوهانسبورگ، دربان، کندبله و سووتو برپا می‌شود، مجموع 620 مجلد کتاب در 38 عنوان به زبان انگلیسی و زبان‌های ترجمه شده محلی زولو وسووتو ارائه خواهد شد.

از جمله موضوعات کتب اسلامی این نمایشگاه می‌توان به اندیشه اسلامی، عاشورا و قیام حسینی، عقاید و خداشناسی، تفاسیر قرآن کریم، احادیث و زندگانی معصومین(ع)، وحدت اسلامی، حقوق و اخلاق خانواده، ‌انقلاب اسلامی و پاسخ به سؤالات احکام اسلامی اشاره کرد.

سوگواری امام حسین(ع) به مدت 10 شب در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی ایران این نمایشگاه را در مساجد و مراکز خارج از پایتخت به منظور دسترسی سایر مناطق آفریقای جنوبی به کتب اسلامی و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) برپا می‌کند.

همچنین، برخی مناطق آفریقای جنوبی همانند شهر دربان به مدت 10 شب برنامه‌های سخنرانی و سوگواری امام حسین(ع) را خواهند داشت؛ از این رو بسته‌های فرهنگی برای استفاده عموم در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برپایی نمایشگاه کتاب در رودبار بمناسبت هفته معلم