سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محجوب: صدای ملت برای رساندن صدا و خواست مردم تشکیل شد


محجوب: صدای ملت برای رساندن صدا و خواست مردم تشکیل شدایسنا/ علیرضا محجوب عضو لیست انتخاباتی صدای ملت اظهار کرد: فهرست صدای ملت برای رساندن صدا و خواست مردم تشکیل شده و در مجلس هشتم کار خود را آغاز کرده است و برخی افراد نظیر آقای کاتوزیان و آقای مطهری هزینه‌های فراوانی را برای ساخت و پرداختن آن پرداختند و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که برای رساندن صدای مردم و آزادی عقیده کسی به اندازه آقای مطهری هزینه پرداخت کرده است.

وی افزود: صدای ملت یک حزب و یا جبهه سیاسی نیست و تنها یک لیست انتخاباتی با محوریت اقتصاد و آزادی‌های مندرج در قانون اساسی است که نام شهید مدرس را در صدر خود دارد و هیچ یک از ملاک‌ها و شاخص‌های ناظر در جریان‌های سیاسی و احزاب در صدای ملت دیده نمی‌شود چرا که همانطور که گفته شد صدای ملت تنها یک لیست انتخاباتی است.

دبیر کل خانه کارگر در ادامه خاطر نشان کرد: صدای ملت یک لیست متشکل از افراد توانمند و متخصص و با انگیزه در انتخابات است. اما متاسفیم از اینکه بسیاری از افرادی که با توانمندی می‌توانستند رقابت انتخاباتی را در کشور رونق بخشیده و داغ‌تر کنند از ادامه حضور در انتخابات باز ماندند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صدای فوق العاده زیبا پسر خوش صدا - صدای معرکه و آهنگ زیبا - Ronan parke پسربچه خوش صدا