ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تقیون: به تراکتورسازی و ماشین‌سازی به یک چشم نگاه می‌کنیم


رضا تقیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه صندلی‌های شکسته ورزشگاه یادگار امام بازسازی نشده و ممکن است در لیگ قهرمانان آسیا اجازه حضور هواداران روی این سکوها را ندهند گفت: امروز آذربایجان یکی از استان‌هایی است که توانسته در امر میزبانی رقابت‌های مختلف ثابت قدم باشد و به بهترین شکل از حریفان پذیرایی کند.

وی افزود: امروز مسئولان عالی رتبه استان، رئیس هیات فوتبال،‌مدیر کل اداره ورزش و جوانان‌، مدیرعامل تراکتورسازی، استانداری، شهرداری و... در جلسه حاضر شدند تا باز هم برای فراهم کردن شرایط بهتر به گفت‌وگو بنشینند.

روابط عمومی هیات فوتبال تبریز در ادامه تصریح کرد: اولین بازی تراکتورسازی روز 5 اسفند مقابل حریف اماراتی برگزار می شود ما در تلاش هستیم تا بهترین شرایط را برای برگزاری این بازی به وجود بیاوریم همان طور که به رسانه‌ها ابلاغ شده بود مبلغ خسارت وارد به سکوهای ورزشگاه را همان زمان اعلام کردیم و اقدامات لازم برای ترمیم آن‌ها صورت می‌گیرد.

تقیون در مورد اینکه این جریمه را باشگاه تراکتورسازی باید بپردازد عنوان کرد: بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد تصمیم گیری کنم.

وی در مورد انتخاب سعید عباسی که برگزاری دیدارهای تیم‌های لیگ یکی در چمن یادگار امام گفت: این مسئله با دستور مدیرکل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد. آن ها به کیفیت چمن هم توجه دارند. چمن ورزشگاه تختی هم دارای کیفیت مناسبی است البته شما می‌دانید ماشین سازی یکی از باشگاه‌های مدعی حاضر در لیگ دسته اول است این تیم قدمتش از تمام باشگاه های تبریزی بیشتر است. برای مسئولان استان ماشین سازی و تراکتورسازی و گسترش همه عزیز هستند و به یک چشم به آن‌ها نگاه می‌شود. ما همان طور که از تراکتورسازی و گسترش حمایت می‌کنیم از ماشین سازی هم حمایت می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد دیدارهای ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود مگر اینکه تداخلی با دیدارهای تراکتورسازی پیدا کنند. چمن ورزشگاه یادگار امام جزو یکی از بهترین‌ چمن‌های ورزشگاه‌های کشور است. البته بازی‌های ماشین‌ سازی به درخواست سرمربی و مدیرعامل این تیم و با دستور مدیرکل ورزش وجوانان در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/R5JD5J


ویدیو مرتبط :
ماشین های المان نگاه ایرانو نگاه