سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکوری راد: همه مردم از صحبت های دکتر روحانی خرسند می شوند


شکوری راد: همه مردم از صحبت های دکتر روحانی خرسند می شوند

ایرنا/ دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: همه ملت ایران از شنیدن صحبت های ایشان خرسند می شوند و معمولا صحبت های رئیس جمهوری باعث دلگرمی مردم می شود.

علی شکوری راد در حاشیه دیدار از غرفه ایرنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صحبت های ایشان در خصوص حق و حقوق خبرنگاران و اصحاب رسانه در افتتاحیه این نمایشگاه باعث دلگرمی مردم بخصوص جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه ها شد.

شکوری راد افزود: رئیس جمهوری با سخنان خود از حقوق این قشر دفاع کرد و با موضع گیری های خود سعی کرد از تهدیدهایی که متاسفانه به شکل امنیتی در مورد آنها وجود دارد به نوعی از آنها دوری کند.

دبیرکل حزب اتحاد ایران اسلامی گفت: من فکر می کنم جامعه خبرنگاران و رسانه ها از صحبت های ایشان در نمایشگاه مطبوعات دلگرم شدند و به نظر من در شرایط پر بیم و هراسی که برخی از نهادهای امنیتی ایجاد می کنند برای آنها نقطه اتکای خوبی است.

شکوری راد افزود: من بیشتر با آن بخش از سخنان رئیس جمهوری موافق هستم که برخی از کسانی که بیشتر پلیس مخفی هستند کار مطبوعاتی و رسانه ای انجام می دهند.

وی همچنین گفت: تفاوت حرف های حسن روحانی رئیس جمهوری با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق عقلانی بودن صحبت ها، رفتار ها و همچنین حقوقی و قانونی بودن اظهارات ایشان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز یکشنبه در آیین گشایش بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: تمام مطبوعات و رسانه ها در برابر قانون باید یکسان باشند و نباید حاشیه امنی برای برخی از رسانه ها ایجاد شود.


ویدیو مرتبط :
حاشیه های جنجالی سخنرانی شکوری راد دردانشگاه سیستان