پیش فروش بلیت نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» آغاز شد


 پیش فروش بلیت نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» آغاز شدخبرآنلاین/ پیش فروش اینترنتی نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی افشین زمانی از یکشنبه چهار بهمن ماه آغاز شد.
پیش فروش بلیت‌های اینترنتی نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به نویسندگی بهرام بیضایی و طراحی و کارگردانی افشین زمانی که از نیمه بهمن در تماشاخانه سنگلج به اجرا درمی‌آید، از یکشنبه چهار بهمن ماه در سامانه فروش بلیت تیوال آغاز شد.

گروه «پاییز ۸۷» ۱۰ سالی است که باهم کار می‌کنند وتوانسته‌اند از ابتدای سال ۹۴ دو نمایش دیگر را نیز اجرا کرده‌اند. «بازی استریندبرگ» نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی سهیل ساعی و «ننه دلاور و فرزاندانش» نوشته برتولت برشت و با کارگردانی افشین زمانی که هر دو در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته بودند. همچنین زمانی با نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» توانست عنوان پرفروش‌ترین اجرای سالن انتظامی در پنج سال اخیر را بدست بیاورد.

بهرام بیضایی نمایشنامه «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» را در سال ۱۳۶۰ نوشته و فضایی متفاوت و اجتماعی نسبت به دیگر آثار این نویسنده و کارگردان دارد. این نمایش پیش از این در سال ۸۲ توسط هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج اجرا شده و ۴۲ بازیگر داشته است. بعد از آن‌هم محمد رحمانیان نمایشنامه‌خوانی آن را اجرا کرده است.

در خلاصه این اثر ۷۵ دقیقه‌ای آمده که موهبت و ذوالفقار برای پیدا کردن کار به پایتخت می‌آیند... و محمد رضا خادمی، پانته آ مرزبانیان، سهیل ساعی، مریم توکلی، امیر ستوده، مهدی بزرگزاده، محمد ابوحمزه، مهدیس توکلی، وحید کلیایی، بیاینا محمودیان، مانیا صفدری، مرتضی افتخاری، ژینوس رضایی، آرشام صفری، حسین رضی، لیلی نجفی، مهدی سربیایی، نیلوفر مصطفایی، افشین زمانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین مهسا توکلی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، بهزاد بختیاری، موسیقی، الهام احمدی، عکاس، شراره داودی، مشاور امور رسانهو تبلیغات مجازی این نمایش را بر عهده دارند.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار