همه می‌دانند دوست دارم به استقلال برگردم/ منوچهری: همه دوست دارند تیکی‌تاکا بازی کنند


امین منوچهری در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: در این 3 سالی که من در راه‌آهن بوده‌ام همیشه اوضاع این تیم آشفته بوده تا روزهای آخر کسی از این تیم حمایت نکرده اما چند روز که به شروع لیگ می‌رسد همه سعی می‌کنند از این تیم حمایت کنند. به خاطر همین هم هست که همیشه تیم مشکل دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا راه‌آهن در لیگ‌برتر می‌ماند یا نه هم گفت: ما تیم خوبی داریم اما متاسفانه خودمان کارمان را سخت کرده‌ایم. الان نه می‌شود گفت که روند ما صعودی است و نه می‌توان گفت که به لیگ یک سقوط می‌کنیم. همه چیز در تیم ما پیچیده است امیدوارم مسوولان تیم از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که چرا در فوتبال ایران بازیکنان سرزن کم شده‌اند هم گفت: دلیل آن این است که در اول فصل همه تیمشان را طوری می‌بندند که انگار می‌خواهند تیکی‌تاکا بازی کنند. این در حالی است که چنین بازیی زمین، توپ خوب و البته بازیکن می‌خواهد. شاید ما بازیکن داشته باشیم اما توپ و زمین برای چنین تاکتیکی هرگز نداریم.

مهاجم راه‌آهن ادامه داد: اگر بارسلونا تیکی‌تاکا بازی می‌کند فقط یک تیم در دنیا است که چنین شرایطی دارد. اما در ایران هرگز ابزار چنین کاری وجود ندارد که یک تیم بدون مهاجم بازی کند. مربی‌ها اول فصل با چنین تفکراتی تیمشان را می‌بندند اما در اواسط فصل سیستمشان را عوض می‌کنند و روی به توپ‌های بلند می‌ آورند. خود من همیشه در نیم فصل دوم عملکرد بهترین نسبت به نیم فصل اول داشته‌ام.

منوچهری در مورد علاقه‌اش به بازگشت در استقلال می‌گوید: اینکه دوست دارم به استقلال برگردم یا نه فکر می‌کنم همه جوابش را می‌دانند. من همیشه علاقه دارم که به این تیم برگردم و صحبت‌هایی هم در این مورد همیشه می‌شود. الان بسیار باتجربه‌تر از سالی شده‌ام که به استقلال آمده‌ام ولی کسی آینده را ندیده است.


ویدیو مرتبط :
تیکی تاکا مقابل استادان تیکی تاکا! - زومجی