سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد انتخابات استان همدان: آموزش در انتخابات سرمایه است


محمد ابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در همایش آموزشی توجیهی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ویژه کارشناسان انتخابات فرمانداریها و بخشداریهای استان، گفت: بحث آموزش باید جدی گرفته شود چون عوامل اگر خوب آموزش دیده و توجیه شوند، در برگزاری انتخابات مشکلی پیش نمی آید.
وی افزود: براساس سیاستهای وزارت کشور، دوره های آموزشی طبق برنامه ریزی برگزار می شود و در این دوره ها تمامی عوامل باید بخوبی با کار و وظایف خود در انتخابات آشنا شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: کارشناسان انتخابات زحمات عمده انتخابات را بر دوش دارند بنابراین باید از همه لحاظ آمادگی کامل داشته باشند.
الهی تبار گفت: مراحل برگزاری انتخابات تعریف شده و ساده است اما حواشی آن و مسائلی که ممکن است در زمانبندی ها بوجود بیاید، تیزهوشی و ذکاوت خاصی را می طلبد و انتخابات را از حساسیت خاصی برخوردار کرده است.
در این جلسه مربیان ستاد انتخابات استان به آموزش قانون انتخابات به کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها پرداختند.
استان همدان با بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و داشتن 9 شهرستان، با هفت حوزه انتخابیه تعداد 9 کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از ستاد انتخابات استان تهران