ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کردکوی قهرمان مسابقات والیبال نوجوانان دختر استان گلستان شد


نایب رییس هیات والیبال گلستان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از کردکوی، تیم های گرگان و بندرترکمن عناوین دوم و سوم مسابقات والیبال دختران نوجوان استان را به خود اختصاص دادند.
ملیحه جهانبخش افزود: رقابت های والیبال دختران نوجوان استان با حضور 16 تیم از شهرهای مختلف گلستان برگزار که به تایید کارشناسان از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.
وی ابراز کرد: کیفیت رقابت های امسال والیبال دختران گلستان در مقایسه با سال های گذشته بهتر شده است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد تربیت نسلی مستعد و با انگیزه در این رشته ورزشی باشیم.
وی اظهار داشت: کمیته فنی مسابقات 20 بازیکن برتر را انتخاب و از آن ها برای حضور در اردوی تیم والیبال دختران نوجوان استان گلستان دعوت خواهد کرد.
جهانبخش با اشاره به مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان کشور که سال آینده برگزار می شود، تاکید کرد: تلاش می کنیم با برپایی اردوها و تمرینات آماده سازی مناسب با ترکیبی قوی و آمادگی کامل در رقابت های کشوری شرکت کنیم.
وی همچنین به آغاز لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور اشاره کرد و گفت: تیم المان سازه استرآباد نماینده استان گلستان در این رقابت ها است که پس از 10 سال استان را صاحب نماینده در این مسابقات کرد.
نایب رییس هیات والیبال گلستان بیان کرد: این تیم در مرحله اول این رقابتها که به صورت متمرکز برگزار می شود جمعه این هفته در گرگان به مصاف حریفان خود شامل تیم های سفیر گیلان، المان سازه استراباد، نفت امیدیه (اهواز) و نماینده مازندران خواهد رفت.
وی گفت: اکرم قهرمانی مربی نام آشنای والیبال زنان ایران سرمربیگری نماینده والیبال گلستان را بر عهده دارد و امیدواریم این تیم بتواند از اعتبار والیبال استان دفاع کند.
7331/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عاشورای حسینی 1392 در روستای بالاجاده کردکوی استان گلستان