سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عباس: تلاش ما جلوگیری از عملیات‌هاست/ تشکیلات خودگردان در آستانه فروپاشی است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با «یاعیل دایان» خبرنگار کانال دو رژیم صهیونیستی اعلام کرد امنیت تشکیلات کیف‌های دانش‌آموزان فلسطینی را برای یافتن چاقوی تفتیش می‌کند تا  از انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه جلوگیری به عمل آورد.

وی افزود: تنها در کیف‌های دانش‌آموزان یک مدرسه 70 چاقو پیدا شد و این دانش‌آموزان را با صحبت قانع کردیم که قتل یا مرگ در گذرگاه‌های اسرائیلی بی‌فایده است.

عباس افزود: هنگامی که کودک برای انجام عملیات با چاقو از خانه بیرون می‌رود با والدین یا برادر خود مشورت نکرده است؛ من دوست ندارم که ببینم کودکی فلسطینی با چاقو، یک اسرائیلی را هدف قرار می‌دهد.

آماده دیدار با نتانیاهو هستم

ابومازن در ادامه گفت: تشکیلات خودگردان در آستانه فروپاشی است و من برای ادامه مذاکرات صلح آماده دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرایئل هستم.

وی افزود: اگر نتانیاهو تشکیلات را می خواهد بیاید و جای من بنشیند، اگر این را می‌خواهد علنا اعلام کند و من با روی باز تشکیلات را به او می دهم، من خواهان تحقق صلح هستم و می‌توانم تمام اختلافات را در یک جلسه دیدار با نتانیاهو حل کنم.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
دیدار جان کری و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان