فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همگانی کردن ریاضیات هدف شکل گیری خانه ریاضیات کرمانشاه است


دکتر مهرداد احمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خانه ریاضیات براساس اساسنامه دارای یک هیات موسس متشکل از اساتید ریاضی و هیات امناست.
وی تصریح کرد: هیات امنای خانه ریاضیات مجموعه ای از مسئولان عالی رتبه شهر هستند که در این میان افرادی همچون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش استان، ریاست شورا، ریاست دانشگاه رازی و سرپرست حوزه علمیه از جمله هیات امنای این خانه است.
احمدزاده تصریح کرد: افراد در هر شغل و حرفه ای که هستند و به ریاضی علاقه دارند می توانند با خانه ریاضیات همکاری کنند.
به گفته این عضو موسس خانه ریاضیات، برگزاری مسابقات ریاضی، برپایی دوره های آموزشی و دوره های تخصصی با حضور اساتید مجرب از جمله دیگر برنامه های این مرکز است.
احمدزاده افزود: خانه ریاضیات در واقع مرجعی برای پژوهشگران و فعالان این حوزه علمی است و پژوهشگران می توانند تحقیقات و آثار خود را برای داوری و قضاوت به این خانه تحویل دهند.
اولین نشست هیات امنای خانه ریاضیات کرمانشاه سه شنبه سوم شهریور ماه 94 در سرسرای جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی با حضور تعدادی از مسئولین استان و هیات موسس خانه ریاضیات که متشکل از تعدادی از اعضای هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه رازی چندتن از دانش آموخته گان این گروه آموزشی است برگزار شد که در این جلسه، اساسنامه خانه ی ریاضیات مورد تایید اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.
7460/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برتری ریاضیات اسلامی(در ایران) بر ریاضیات هندی