ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عیان شدن اختلاف میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک/ شاهد از غیب رسید!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چند سال قبل و در زمان حضور محمد عباسی در رأس وزارت ورزش و جوانان و محمد علی‌آبادی در کمیته ملی المپیک بارها اختلافات میان این دو نهاد رسانه‌ای شد و دیگر همه می‌دانستند این دو نهاد تا چه اندازه با هم بد هستند. به نظر می‌رسید تغییر فرد اول در این دو نهاد منجر به بهبودی روابط آنها شود که این بهبودی روابط تاکنون فقط در حد حرف بوده است.

از زمانی که محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک معرفی شدند، مسئولان این دو نهاد سعی می‌کردند هیچ حرفی از اختلافات نزنند و این در حالی بود که وجود مشکل میان وزارت ورزش و کمیته المپیک همچنان یکی از سوژه‌های رسانه‌ها بود که البته آنها این مسئله را تکذیب کردند.

گزارش تسنیم با تیتر «وزارت ورزش با دور زدن کمیته ملی المپیک پروژه تعلیق ورزش ایران را کلید زد» که روز 18 آبان ماه منتشر شد، آخرین سند برای مشخص شدن وجود مشکل میان کمیته المپیک و وزارت ورزش بود، هر چند دو طرف همچنان سعی داشتند حرفی از این اختلافات نزنند و با بیان اینکه تعامل کامل میان آنها وجود دارد، همه چیز را بر گردن رسانه‌ها بیندازند.

صبح امروز اما گفت‌وگویی که نصرالله سجادی، معاون توسعه وزرش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رادیو ورزش انجام داد، بر وجود اختلافات میان این نهاد با کمیته المپیک صحه گذاشت و مشخص شد که این مشکلات بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که حتی رسانه‌ها در جریانش هستند.

نکته بسیار مهم انتشار این گفت‌وگوی رادیویی در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بود؛ آن هم با یک تیتر تُند علیه کمیته المپیک. این نخستین گفت‌وگوی سجادی با رادیو ورزش نبود اما برای اولین بار بود که متن صحبت‌های او با چنین تیتری در پایگاه خبری وزارت ورزش منتشر شد که همین مسئله ابهام‌آمیز است.

حرف‌های معاون وزیر ورزش مشخص کرد که اختلافات میان کمیته المپیک و وزارت ورزش بسیار شدید است و دود این موضوع بدون شک در آستانه المپیک 2016 ریو به چشم ورزش ایران خواهد رفت و ناکامی به دنبال خواهد داشت.

پیش از این مسئولان ورزش کشور تمامی این اختلافات را ساخته و پرداخته دست رسانه‌ها عنوان می‌کردند، اما حالا که یکی معاونان وزیر ورزش آن را علنی و عیان کرده، دیگر نمی‌توان پشت رسانه‌ها پنهان شد و در واقع همین چیز را بر گردن رسانه‌ها انداخت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند متفاوت انتخابات کمیته ملی المپیک