سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو پیرمرد گرفتار در برف و سرمای همدان لباس خود را آتش زدند


سرهنگ جمشید باقری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دو پیرمرد در برف و سرمای شدید امروز اقدام به سرکشی از زمینهای خود در روستای شیخی جان از توابع شهر مهاجران شهرستان بهار می کنند که به علت برودت هوا و کولاک شدید این دو پیرمرد که 65 و 70 ساله هستند در برف گرفتار شده و با جمعیت هلال احمر تماس می گیرند.
وی اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر بعد از دو ساعت تلاش موفق به یافتن محل این دو فرد مفقود شده در برف نمی شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: با توجه به نگرانی اهالی خانواده، عوامل پلیس با تشکیل تیمی اقدام به انجام جستجو و نجات می کنند.
سرهنگ باقری افزود: در نهایت بعد از شش ساعت تلاش، ساعت 20 امشب عوامل پلیس این دو پیرمرد گرفتار در برف را نجات داده و تحویل خانواده هایشان دادند.
وی اضافه کرد: این دو پیرمرد پس از ناامیدی از رسیدن امدادگران، برای جلوگیری از یخ زدن کاپشن خود را آتش می زنند.
ریزش برف از بامداد روز یکشنبه هفته جاری موجب مسدود شدن برخی مسیرهای اصلی و فرعی شده بود و در 24 ساعت گذشته شاهد اسکان 22 هزار مسافر در پایگاههای امداد جاده ای این استان بوده ایم.
طبق اعلام مرکز هواشناسی هوای همدان با پایان بافتن ریزش برف در ظهر امروز دوشنبه، دمای هوا تا پایان هفته جاری به شدت کاهش یافته و موجی از سرما در راه است.
شدت سرما مدارس همدان را در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل کرد و دانشجویان نیز با دو ساعت تاخیر در کلاس درس حاضر شدند.
همچنین به علت برودت هوا و لغزنده شدن سطح معابر کارمندان ادارات و نهادهای دولتی و دانشگاههای همدان فردا سه شنبه با دو ساعت تاخیر در محل کار حاضر می شوند.
شبس 7526/6993**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهدایی که در سرمای سیاه زمستان یخ زدند