سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشت واحد عرضه موادغذایی در گناوه تعطیل شدند


به گزرش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان گناوه روز یکشنبه به نقل از سیدعسکر حسینی افزود: این طرح که در اجرای سیاست های برنامه تحول نظام سلامت و به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان اجرا شده، بازرسان شبکه به صورت روزانه از مراکز مختلف محیطی که با بهداشت عمومی و تغذیه ای مردم سروکار دارند براساس برنامه خاص و منسجم بازدید می کنند.
وی بابیان اینکه طرح تشدید و نظارت بر پنج صنف حساس شیرینی پزی، نانوایی، پیتزا و ساندویچ، رستوران و عمده فروشان مواد غذایی دردست اجراست، گفت: درشهرستان گناوه 853 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی وجود دارد که در شش ماه اول امسال از سه هزار و 512 این مراکز بازدید انجام شد.
عسکری بیان کرد: دراین بازدیدها مواد غذایی حساس نظیر کنسرو، تنقلات و شیرینی ها و آب انار 216 مورد نمونه برداری شد که باتوجه به حساسیت این مواد با متصدیانی که نمونه مواد غذایی آنها آلوده بودند برخورد قانونی لازم صورت گرفت.
این کارشناس گفت: علاوه بر تعطیلی هشت واحد صنفی عرضه کننده موادغذایی، 32 واحد دیگر نیز شامل کارگاه شیرینی پزی، نانوایی، رستوران، پیتزا و ساندویچ و خواروبار و لبنیاتی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون معرفی شدند.
وی بیان کرد: همچنین در دو طرح تشدید بازرسی گروهی بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مقدار 921 کیلوگرم ماده غذایی فاسد و غیرقابل مصرف انسانی شامل سس مایونز، چیپس، لواشک، انواع شکلات، دوغ، نوشابه، آبمیوه ها، روغن ها، سوسیس و کالباس جمع آوری و امحا شدند.
کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه بیان کرد: این شبکه به منظور آموزش نکات بهداشتی و محیطی به متصدیان صنوف مختلف 11 کارگاه آموزشی برگزار کرد و چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی که عملکرد خوبی داشتند، تشویق شدند.
شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در 140 کیومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد. ک/2
6164/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شب هشت محرم 1393-واحد