فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اندیشه شهید مطهری در 30 دانشگاه بررسی می شود


به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، فضل الله ایرجی كجوری افزود: اداره كل فرهنگی و اجتماعی به نمایندگی از وزرات علوم در بنیاد شهید مطهری عضویت دارد و به طور مداوم در جلسات این بنیاد شركت می كند؛ بر این اساس هر ساله برنامه های مختلفی به مناسبت هفته گرامیداشت شهید مطهری در دانشگاه ها برگزار می شود.
وی اضافه كرد: از جمله فعالیت ها در این زمینه می توان به برگزاری نشست های علمی، كرسی های آزاد اندیشی، توزیع و معرفی آثار شهید مطهری و برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در دانشگاه های مختلف كشور اشاره كرد.
مدیركل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در سال جاری و در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مطهری، اداره كل فرهنگی و اجتماعی با همكاری و مدیریت دانشگاه ‌های تحت پوشش وزارت علوم بیش از 30 نشست تخصصی با موضوع اندیشه شهید مطهری را برنامه ریزی كرده و از 12 اردیبهشت به مدت یك هفته در دانشگاه های سراسر كشور به اجراء در خواهد آمد.
ایرجی كجوری افزود: مخاطب اصلی این نشست ها دانشجویان خواهند بود و این نشست ها به طور متوازن در مناطق مختلف دانشگاهی و با به كارگیری اساتید و پژوهشگران در این زمینه اجراء می شود.
وی گفت: تعداد برگزاری نشست های تخصصی اندیشه شهید مطهری نیز نسبت به سال گذشته دو برابر شده و امیدواریم در سالهای آینده از جهت كمی و كیفی بتوانیم برنامه های هفته گرامی داشت مقام استاد را ارتقاء دهیم.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی اظهار داشت: جشنواره های منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان نیز از 12 اردیبهشت ماه لغایت 23 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه های حكیم سبزواری، كاشان، خلیج فارس بوشهر، تربیت مدرس و زنجان برگزار می شود.
فراهنگ**9187**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بر بال اندیشه - شهید مطهری