سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راز انتخاب مجری 70 ساله برای اعلام خبر آزمایش بمب هیدوژنی در کره شمالی


راز انتخاب مجری 70 ساله برای اعلام خبر آزمایش بمب هیدوژنی در کره شمالیالعالم/ زنی 70 ساله به نام "ری چون هی" محبوب‌ترین مجری تلویزیونی از نگاه کیم جونگ اون است و اعلام اخبار مهم به او سپرده می شود.

لحن و شیوۀ بیان مجری مشهور و باتجربه تلویزیون کره شمالی که خبر آزمایش بمب هیدروژنی را اعلام کرد، به طور ویژه مورد توجه رسانه های غربی واقع شد، به گونه ای که توجه برخی از این رسانه ها به این گوینده مشهور و لحن او هنگام قرائت خبر، کمتر از توجه آنان به اصل خبر آزمایش بمب هیدروژنی نبود.
شور و شوقی که ری چون هی مجری تلویزیون کره شمالی هنگام اعلام خبر آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی و اخبار "موفقیت"های پیشین کره شمالی از خود نشان داد، باعث شده که وی در میان دختران و زنان کره ای خصوصاً مجریان تلویزیونی به الگو تبدیل شود.
ری چون هی 69 سال دارد و از جایگاهی ویژه در نزد رهبر کره شمالی برخوردار است و اعلام خبرهای مهم اغلب به وی واگذار می شود. او روز 6 ژانویه 2016 خبر آزمایش بمب هیدروژنی را اعلام کرد.
این مجری باسابقه همچنین در روز 8 ژوئیه 1994 نیز خبر مرگ کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی را اعلام کرد بود. رهبری کره شمالی در سال 2012 نیز افتخار اعلام خبر شلیک موشک بالستیک دوربُرد را به ری چون هی داده بود.



منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
پرواز بمب افکن‌های آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی کره شمالی