علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اطلاعیــه‌ اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌‌های‌ نیمه‌‌متمرکـز آزمون‌ سراسری‌


 اطلاعیــه‌ اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌‌های‌ نیمه‌‌متمرکـز آزمون‌ سراسری‌ سنجش/ بدین وسیله از داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از رشتههای تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 1394 شامل: (رشته‌های تحصیلی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، دانشکده اطلاعات وابسته به وزارت اطلاعات، مرکز آموزش هوانوردی و فرودگاهی کشور، علوم انتظامی امین، دانشگاههای علوم پزشکی (ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهران و شهید بهشتی تهران)، آموزش تربیت بدنی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان، علوم ورزشی، مربیگری ورزشی، دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و کاردانی فوریتهای پزشکی دانشگاهای علوم پزشکی کشور و مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم) در سایت این سازمان به آدرس www.Sanjesh.org اعلام شده است، دعوت می‌نماید که برای ثبت‌نام در موسسه محل قبولی خود، با همراه داشتن مدارک به شرح ذیل در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه 11 و 94/11/12 به محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

نکات مهم و قابل توجه:

1- کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه خود جهت ثبت‌نام، پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که زمان خاصی از سوی دانشگاهها و موسسات برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد داوطلبان می بایست در یکی از روزهای فوق برای ثبت نام مراجعه نمایند.

2- اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشکده اطلاعات در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد. با پذیرفته‌شدگان برای انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشکده مذکور هماهنگی لازم بعمل خواهد آمد.

3- اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان رشته‌‌های‌ تحصیلـی نیمه‌‌متمرکز مقطع کاردانی بومـی گروه آموزشی پزشکـی (مامایی، اتاق عمل، هوشبری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی گرایش‌های مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده ، علوم‌آزمایشگاهی، بهداشت حرفه‌ای، مدارک پزشکی و تکنیسین سلامت دهان) دوره‌ روزانه دانشگاههای علوم پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله (عج) و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1394 در این مرحله انجام نمی پذیرد. بدیهی است نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی مذکور متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

الف- مدارکی که پذیرفته‌شدگان لازم است به هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند :

1- کلیه پذیرفته‌شدگان باید دارای یکی از مدارک پایان دوره کاردانی (فوق دیپلم) و یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه (دارای بخش و شهر محل اخذ مدرک) باشند و با در نظر داشتن ضوابط تاریخ اخذ مدرک تحصیلی که قبلاً در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی ( دفترچه شماره 2) به اطلاع رسیده برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

2- اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی پایان دوره متوسطه و دو سال ما قبل آن برای کلیه پذیرفته‌شدگان اعم از نظام جدید و یا نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان به انضمام تصویر آن که بخش و شهر محل اخذ مدرک تحصیلی در آن مشخص باشد.

3- اصل و یا گواهی مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای برای پذیرفتهشدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی (حداکثر تا تاریخ 94/6/31) به انضمام تصویر آن، همچنین اصل و یا گواهی دیپلم متوسطه، سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان که بخش و شهر محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم در آن مشخص شده باشد، به انضمام یک برگ تصویر آن.

4- اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری کپی از آنان.

5- شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری (پذیرفته شدگان مرد که برای آنان معافیت تحصیلی درخواست می‌گردد لازم است دوازده قطعه عکس همراه داشته باشند).

6- معرفی نامه رسمی از ستاد مشترک‌ سپاه ‌پاسداران‌ انقلاب ‌اسلامی‌ و یا وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هر یک از رؤسای ارگان‌های مذکور.

7- آن دسته از داوطلبان شاهد و ایثارگر که با سهمیه‌های بنیاد شهید و امورایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح پذیرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم ‌و یا مدرکی ‌در رابطه‌ با‌ تایید سهمیه ثبت‌نامی ‌خویش‌ نمی‌باشند. ‌چنانچه ‌سهمیه‌ پذیرفته‌شده‌ای حسب مورد از سوی‌ ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح ‌مورد تایید قرار نگیرد از تحصیل وی ممانعت بعمل خواهد آمد.

8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه شرایط مربوط به مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 38 دفترچه راهنمای شماره یک آزمون سراسری سال 1394 مشخص کند (برای برادران).

9- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان.

10- با توجه به بخشنامه 221446/460 مورخ 91/10/18 ریاست‌ محترم‌ مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویرگواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ی تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولی و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولی خود را در زمان تکمیل فرم در دفاتر پیشخوان اعلام نمایند.

11-ارائه اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه‌های نظام جدیدآموزش متوسطه (ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال‌های 1384 به بعد که امتحانات آنان به صورت کتبی و سراسری برگزار شده است در هنگام ثبت‌نام ضروری می‌باشد.

ب- تذکرات مهم در رابطه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی:

1- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از رشتههای تحصیلی نیمه‌متمرکز اعلام گردیده است، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان رشته متمرکز آزمون سراسری سال1394 نیز باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در رشته متمرکز لغو شده و منحصراً می‌بایست در رشته پذیرفته‌شده نیمهمتمرکز (قبولی جدید) ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد. همچنین برای پذیرفته‌شدگان دورههای روزانه نیمه‌متمرکز یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی منظور خواهد شد.

2- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی دوره های روزانه درج گردیده، خواه در مؤسسه آموزش عالی ذیربط ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند، حق شرکت در آزمون سراسری سال1395 را نخواهند داشت.

3- گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، آموزش تربیت‌بدنی و مربیگری ورزشی دورههای مختلف تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزشعالی از بین داوطلبانی که در مراحل معاینه و آزمون عملی آن شرکت نموده اند و از سوی کمیته آزمون عملی واجد شرایط از نظر معاینه و آزمون عملی برای گزینش نهایی اعلام شده اند با در نظر داشتن نمره علمی زیرگروه رشته مذکور و نمره‌های علمی و عملی مکتسبه از بین گروه‌های آزمایشی (1، 2 و 3) انجام شده، لذا داوطلبانی که در آزمون عملی شرکت نموده ولی اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نشده است، یا مردود مراحل معاینه و آزمون عملی بودند و یا در گزینش نهایی مردود علمی در مقایسه با سایر پذیرفته‌شدگان نهایی شناخته شده اند.



داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.Sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن‌ (42163) روابط عمومی مطرح و از مراجعه حضوری به این سازمان خود داری نمایند.


منبع: سنجش


ویدیو مرتبط :
معرفی قسمت کارنامه پذیرفته شدگان کنکور