«جا‌به‌جایی» در خانه هنرمندان اتفاق می‌افتد


نمایشگاه گروهی نقاشی و نیوآرت شامل آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی با عنوان «جابه‌جایی» در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه، ویدئوآت، چیدمان، اینتراکتیو (interactive) و ... از شش هنرمند ایرانی و 21 هنرمند از کشورهای هلند، اتریش، بلژیک، اسپانیا، آرژانتین، یونان، ایرلند، فرانسه، اکراین، انگلستان و آمریکا به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «رابطه انسان با طبیعت ماهیتی پویا و در هم تنیده دارد. نقش هر یک بر دیگری، در روندی پیوسته و رو به جلو شکل می‌گیرد. این نمایشگاه تلاش می‌کند در مقیاسی فرای ملیت و قومیت و با تأکید بر نگرشی مفهومی، از رویارویی انسان امروزی با طبیعت خوانشی دوباره کند. از این رو، این مجموعه بر پایه بیانی تجسمی و جهانی استوار است.»

ریحانه افضلیان نایینی، سمانه صالحی، بهاره خوشبخت، پگاه رجامند، بردیا طحانی و سارا عامری از هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده هستند که هر کدام با چند اثر در این نمایشگاه حضور دارند.

گردآوری این نمایشگاه برعهده ریحانه افضلیان و مرلین گافنی بوده است.

این نمایشگاه ششم آذرماه ساعت 17 افتتاح می‌شود و تا 16 آذرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار هر روز از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حمله قلبی چطور اتفاق می افتد