سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار اسناد جدید فشار آمریكا به اروپا برای صادرات محصولات بی كیفیت خود به قاره سبز


به گزارش ایرنا,در این اسناد آمده است كه آمریكایی ها, اتحادیه اروپا را تهدید به توقف كردن صادرات خودرو همچنین كاهش خرید محصولات كشاورزی از این اتحادیه كرده اند.
طبق این گزارش هر دولت جدیدی كه در آمریكا روی كار آمده است بدون درنظرگرفتن قوانین مربوط به حمایت از مصرف كننده در اتحادیه اروپا با ابزار زور كالاهای ممنوعه از جمله گوشت های ژنتیكی و مواد غذایی هورمونی را به اروپا صادرمی كند.
در این اسناد كه در روزنامه 'زوددویچه تسایتونگ'منتشر شده و مورد تایید برخی از مقامات آگاه قرار گرفته, تاكید شده است, طبق توافقنامه تجاری بین اتحادیه اروپا و آمریكا(TIPP) , هر دو طرف متعهدند در خصوص صادرات و واردات, قوانین مربوط به حمایت از مصرف كننده را در كشورهای طرفین رعایت كنند. اما آمریكایی ها كماكان اصرار بر این دارند دارند با ابزار زور, محصولاتی را به اروپا صادر كنند كه واردات آنها ممنوع است.
از طرفی هم اتحادیه اروپا مجبور است محصولات داخلی خود را كاهش دهد تا جنس های بی كیفیت آمریكا در بازار 500 میلیون نفری اروپا فروخته شود.
به گفته خبرگزاری رسمی اتریش آپا نیز, این اجناس بیشتر به اتریش , آلمان و فرانسه وارد می شوند و از ترس اقدامات آمریكا این كشورهای دموكرات اجازه صحبت كردن در این خصوص را ندارند.
بعد از انتشار این اسناد بسیاری از رسانه ها با فشار به دولت های اروپایی خواستار لغو توافقنامه یادشده با آمریكا شده اند.
چندی پیش نیز برخی رسانه‌ها از ردیابی و شنود ارتباطات اینترنتی و گفتگوهای تلفنی شهروندان اروپا توسط سازمان امنیت ملی آمریكا طی چند سال گذشته خبر دادند. اتحادیه اروپا نیز در واكنش به این اقدام تهدید كرد درصورتی كه واشنگتن نتواند نشان دهد كه به قوانین اروپایی مربوط به حریم اطلاعات شخصی احترام بگذارد، این اتحادیه دو مورد از توافق‌نامه‌های امنیتی خود با ایالات متحده را لغو خواهد كرد.
اروپام**441**1856

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
از سرگیری صادرات محصولات پتروشیمی به اروپا