ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عنوان نخست مرحله اول لیگ ژیمناستیک هنری به هرمزگان رسید


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، اولین مرحله رقابت‌های لیگ ژیمناستیک هنری قهرمانی باشگاه‌های کشور، یادواره شهدای ژیمناستیک روز گذشته (جمعه) در سالن شهید آذرپی تهران با حضور هشت تیم برگزارشد.

در پایان مرحله اول این مسابقات در مجموع 6 وسیله تیم‌ خانه ژیمناستیک هرمزگان با 150.7 امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های خانه ژیمناستیک کرمان و کیمیای زنجان گستران نیز با کسب امتیازهای 144.1 و 140.6 توانستند در جایگاه دوم و سوم تیمی بایستند.

در قسمت تک‌اسباب نتایج زیر به‌دست آمد: 

در بخش زمینی مهدی احمدکهنی از خانه ژیمناستیک کرمان، امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان و علیرضا عزیزی از خانه ژیمناستیک استهبان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

در بخش خرک حلقه ایمان خاموشی از خانه ژیمناستیک هرمزگان، مهدی احمدکهنی از خانه ژیمناستیک کرمان و امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دار حلقه مهدی احمدکهنی از خانه ژیمناستیک کرمان، ایمان خاموشی از خانه ژیمناستیک هرمزگان و اشکان اوزی‌نژاد از خانه ژیمناستیک کرمان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پرش خرک امیررضا عالی‌پور از خانه ژیمناستیک هرمزگان ، اشکان اوزی‌نژاد از خانه ژیمناستیک کرمان و امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش پارالل امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان، رضا زیارتی از خانه ژیمناستیک استهبان و  محمد سکاکی از تیم کیمیای زنجان گستران به‌ ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

در بخش بارفیکس محمد سکاکی از تیم کیمیای زنجان گستران، امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان و یونس ضیغمی از هیئت ژیمناستیک یزد به‌ ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وضعیت و حالت های مختلف سر در ژیمناستیک هنری