فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نبود زیر ساخت های فرهنگی و هنری از عمده مشكلات مرودشت است


به گزارش ایرنا حمزه علیزاده، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مرودشت بیان داشت: تنها مكان فرهنگی این شهرستان در حال حاضر سالن مهر و سالن باشگاه فرهنگیان با ظرفیتی محدود است.
وی افزود: با پیگیری هایی كه با همكاری مسئولان شهرستان مرودشت صورت گرفته، در صدد ایجاد ردیف مستقل اعتباری برای تاسیس فرهنگسرا، نگارخانه و كتابخانه در این شهرستان هستیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به كسب رتبه های برتر این شهرستان در بخش های مختلف جشنواره های فرهنگی- هنری استانی وكشوری اشاره كردوگفت: با وجود این موفقیت ها، هنرمندان شهرستان مرودشت مظلوم واقع شده اند و از این هنرمندان و آثار آنها حمایت كافی صورت نمی گرد.
علیزاده اظهار كرد: جای آثار هنری هنرمندان حایز رتبه در جشنواره های مختلف در اداره های شهرستان مرودشت خالی است و از سوی دیگر مدیران و مسئولان این شهرستان می توانند در ساخت نماد های شهری و بحث زیبا سازی شهر حداقل از مشورت این هنرمندان با تجربه بهره گیرند.
وی، همچنین در بخش دیگری از مطالب خود از مدیران شهرستان مرودشت درخواست كرد، نشریات محلی، سایت ها و پایگاه های خبری این شهرستان را با دادن آگهی و رپورتاژ در حل مشكلات مالی و كاستن از هزینه های بالای آنها یاری دهند.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 كیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انجمن ادبی فرهنگی هنری انجمن ادبی فرهنگی هنری (آذر 93)