سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف در محورهای مواصلاتی 13 استان کشور/ جاده چالوس یک‌طرفه نشد


سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های همدان،‌ کردستان، لرستان و مرکزی بارش برف جریان دارد.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای اسالم ـ خلخال و آستارا در گیلان، کوهرنگ ـ مسجد سلیمان در چهارمحال بختیاری، محورهای هشترود ـ زنجان، تبریز ـ میانه،‌ بناب ـ آذرشهر در آذربایجان شرقی و همچنین محور سردشت در آذربایجان غربی بارش برف اعلام شده است.

سرهنگ زحمتکش ادامه داد:‌در محور سلفچگان ـ اراک در قم، قزوین ـ رشت در قزوین، فریدون‌شهر در اصفهان، ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در مازندران و محور دماوند محدوده گیلاوند در شرق استان تهران نیز برف می‌بارد.

این مقام ارشد راهور ناجا افزود‌:‌ در اکثر محورهای گیلان و قزوین نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ زحمتکش در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار فارس در مورد یک طرفه شدن محور چالوس بنا بر روال روزهای جمعه خاطر نشان کرد: به علت عادی بودن ترافیک یک طرفه شدن این محور تا کنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1A9IRN


ویدیو مرتبط :
بارش برف در محورهای مواصلاتی نیر