ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا/ بارسلونای باروحیه میزبان رم


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.02 - 11:45

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا/ بارسلونای باروحیه میزبان رم

مهر/ هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها بارسلونا پس از درهم شکستن رئال باید به مصاف رم ایتالیا برود.
بارسلونا که شنبه شب با چهار گل موفق شده رقیب قدیمی خود رئال مادرید را در سانتیاگوبرنابئو در هم بکوبد، فردا شب در گروه E در نیوکمپ میزبان رم خواهد بود.
تیم ایتالیایی با توجه به اینکه تیم های لورکوزن و باته در فاصله یک و دو امتیازی این تیم هستند باید به نتیجه خوبی دست پیدا کند تا شانس صعود به مرحله بعد را از دست ندهد گرچه حتی فکر کردن به تساوی در ورزشگاه نیوکمپ هم کار دشواری است چه برسد به پیروزی. البته در فوتبال همواره شگفتی وجود دارد.
چلسی در گروه G در یکی از دشوارترین دیدارهای فصل باید در زمین مکابی به پیروزی برسد اگر می خواهد شانس صعود داشته باشد. ژوزه مورینیو در رقابتهای لیگ برتر این فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بی تردید وضعیت این مربی پرتغالی را وخیم تر خواهد کرد.
در گروه F بایرن مونیخ با توجه به نتایج خوبی که در مجموع دیدارهای گذشته گرفته با خیالی آسوده میزبان المپیاکوس یونان است. پیروزی در این دیدار باواریایی‌ها را به طور قطع به دور بعد می برد. آرسنال که پیش تر به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف، در آستانه حذف قرار گرفته و در قعر جدول قرار دارد، باید تنها به شکست دیناموزاگرب در ورزشگاه امارات بیندیشد و امیدوار باشد تا بایرن نماینده یونان را شکست دهد. در این صورت توپچی ها باید در بازی آخر خود در یونان مقابل المپیاکوس پیروز شوند تا به دور بعد صعود کنند.
برنامه بازی های سه شنبه شب به این شرح است:
گروه E
* باته بوریسف بلاروس - بایرلورکوزن آلمان
* بارسلونای اسپانیا - رم ایتالیا
گروه F
* بایرن مونیخ آلمان - المپیاکوس یونان
* آرسنال انگلستان - دینامو زاگرب کرواسی
گروه G
* پورتو پرتغال - دینامو کی‌یف اوکراین
* مکابی تل آویو - چلسی انگلستان
گروه H
* زنیت سنت پترزبورگ روسیه - والنسیا اسپانیا
* خنت بلژیک - لیون فرانسه
جدول این گروه ها را در تصاویر مشاهده می کنید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شهر برلین، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵