سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش تجلیل از 3 دهه مدیریت جهادی در حوزه سلامت برگزار می‌شود


به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ کانون بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با میزبانی و مشارکت بسیج دانشگاه علوم پزشکی ایران همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در حوزه سلامت را همراه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای تجهیزات پزشکی، دارویی، غذایی و بهداشتی برگزار می‌کند.

تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت، معرفی الگوهای مدیریت جهادی در تولید و خدمات حوزه سلامت، تجلیل از مدیران جهادی و پروژه‌های دانش بنیان موفق حوزه سلامت کشور، آسیب‌شناسی تولید در حوزه سلامت و معرفی شاخص‌های مدیریت جهادی، جایگاه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در تولید نیازهای بهداری رزم، تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت با تاکید بر مدیریت جهادی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی مخصوصا شرکت‌های دانش بنیان در دوره پسا تحریم از جمله اهداف این همایش است.

انتقال تجربیات موفق شرکت‌های برتر تولیدی سلامت، پیشرفت‌ها و آسیب‌شناسی شرکت‌های دارویی، پیشرفت‌ها و آسیب‌شناسی شرکت‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، توان‌بخشی، علوم آزمایشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بیوتکنولوژی، تعامل و حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان داخلی، صادرات و واردات در حوزه سلامت، شاخص‌های مدیریت جهادی و راهکارهای اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و خدمات سلامت و... از محورهای این همایش خواهد بود.

همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در عرصه تولید و خدمات حوزه سلامت کشور 17 و 18 آذرماه در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/SZMZH5


ویدیو مرتبط :
شبکه خبر 17 آذر - همایش سه دهه مدیریت جهادی